י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרסום ראשון

רובינשטיין משיב לזלץ: תפקיד הסגן שמור לך - אני כפוף למועצת

ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין מנסה להנמיך את הלהבות ומרגיע את יו"ר 'דגל התורה' בעיר, בעקבות המשבר הפוליטי שנוצר בשל חילוקי הדעות בין 'אגודה' ל'דגל' בבית -שמש • רובינשטיין שיגר מכתב לדודי זלץ, בו הוא מודיע כי הוא שומר את תפקיד סגן ראש העיר עבורו

רובינשטיין משיב לזלץ: תפקיד הסגן שמור לך - אני כפוף למועצת
דודי זלץ ומאיר רובינשטיין צילום: יעקב לדרמן ואהרן קרון, פלאש 90

המשבר הפוליטי בעיר ביתר עילית שמגיע בעקבות חילוקי הדעות החריפים בעיר בית שמש מסרב לרדת מסדר היום, ראש העיר מאיר רובינשטיין מנסה להנמיך את הלהבות ומרגיע את יו"ר 'דגל התורה' בעיר התורה שבהרי יהודה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשעה האחרונה שיגר ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין מכתב ליו"ר 'דגל התורה' ומי שמיועד לכהן סגן ראש העיר, בו הוא מודיע כי הוא משאיר את תפקיד הסגן עבורו.

"זכיתי להיות משרת ציבור למעלה מ-25 שנה, וב"ה אין בנמצא מאן דהוא שיכול לבוא ולטעון כנגדי שהפרתי מילה או ביטלתי סיכום", פותח ראש העיר את מכתבו ומשיב למכתב התביעה שהוגש נגדו.

רובינשטיין כותב לזלץ כי, "הנני מאשר שתפקיד סגן ראש העיר בשכר שמור ומיועד עבורך, כפי שסוכם בהצעתי אליך לפני הבחירות", אך לצד זאת הוא מבהיר: "ידוע לכל שהנני כפוף למועצת גדולי התורה של אגו"י, שוודאי חשובה להם האחדות בעירנו ועיניהם צופיות תמיד לטובתה ושלוותה של עירנו".

כזכור, לפני כשבוע מינה רובינשטיין את יו"ר ש"ס בעיר לסגן בשכר, בעוד שמינויו של עמיתו, יו"ר דגל בעיר עוכב, וזאת על רקע העימותים בעיר בית שמש בין דגל לאגו"י.

מ'שלומי אמונים' נמסר אז כי, "מינוי הסגן של 'דגל התורה' בביתר מתעכב לעת עתה, יש גבול לפגיעה בנציגי שרי התורה והחסידות ולהשפלה שהציבור החסידי עובר מהם בימים האחרונים, זאת למרות שהיינו בעבר שותפים במשך שנים".

בתגובה לכך שיגר דודי זלץ מכתב תביעה נגד רובינשטיין לבית דין צדק בביתר, בו דרש ממנו לקיים את ההסכם כפי שסוכם לפני הבחירות, במסגרתו אמור דודי זלץ להתמנות לסגן בשכר.

במכתב התשובה כעת טוען רובינשטיין, כי "כל התיקים והוועדות לכלל חברי המועצה מכל הסיעות עדיין לא חולקו, בגין סיבה אחת ויחידה, מכיוון שהנני מעוניין, כדרכי מאז ומקדם, להשיג מקסימום אחדות ושלום בין הסיעות".

לדבריו, "נער הייתי וגם זקנתי, ותמיד בתחילת הקדנציה נדרש מעט זמן ליישר ההדורים, וגם בקדנציה הקודמת ששלוש הסיעות המובילות – אגו"י, דגל וש"ס הלכו יחדיו ברשימה אחת, גם לקח כחודשיים עד שמונו הסגנים וחולקו התיקים והועדות".

בנוסף, בראיון שהעניק אמש יו"ר דגל התורה דודי זלץ ברדיו 'קול ברמה' אמר כי באם לא ימונה בימים הקרובים לסגן סיעת דגל התורה תערוק לאופוזיציה.

ביתר עילית מאיר רובינשטיין דודי זלץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד