י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר פטירת הרב קורח

הכירו: זהו רבה החדש של בני ברק

יש רב חדש לבני ברק: לאחר פטירת הגר"ש קורח זצ"ל מונה הגרא"ש וייס לממלא מקום זמני על ידי הרבנות הראשית לישראל לדאוג לכל ענייני הכשרות והדת בעיר • משמעות המינוי של הרב וייס לתפקיד, הוא כי מעתה כלל בתי העסק והמפעלים בעיר בני ברק יעמדו תחת אחריותו

הגאון רבי אלעזר שמחה וייס. צילום: באדיבות המצלם
הגאון רבי אלעזר שמחה וייס. צילום: באדיבות המצלם

הוכתר רב בעיר התורה והחסידות: מועצת הרבנות הראשית, הסמיכה את חבר מועצת הרבנות הראשית, הגאון רבי אליעזר שמחה וייס, לשמש כממלא מקום לרב העיר בני ברק שהלך לעולמו עד למינויו של רב קבוע לעיר.

לאחר שנפטר הגאון רבי שלמה קורח זצ"ל ששימש במשך עשרות שנים כרב הראשי של העיר בני ברק, עלה הצורך ברבנות הראשית למנות ממלא מקום לרב העיר, שינהל את כלל ענייני הדת בעיר.

בעקבות כך החליטה מועצת הרבנות הראשית למנות את הרב וייס לתפקיד החשוב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי משמעות מינויו של הרב וייס לתפקיד, הוא כי מעתה כלל בתי העסק והמפעלים בעיר בני ברק יעמדו תחת אחריותו ובכשרותו של הרב הנבחר.

הגאון רבי אליעזר שמחה וייס נולד באנגליה ושימש כרב העיר מנצ’סטר. לאחר שעלה לארץ, שימש במשך 30 שנה כרבו של כפר הרא"ה ורב המועצה האזורית עמק חפר ובשנה האחרונה נבחר לשמש כחבר מועצת הרבנות הראשית.

הרב וייס מוכר בעולם הכשרות כמומחה בעל שם עולמי, במתן כשרות למפעלי תעשיה גדולים ומורכבים בארץ ובעולם.

יצויין כי הגאון רבי משה יהודא ליב לנדא בנו וממלא מקומו של הגר"י זצ"ל, נחשב לאב"ד בני ברק, המקובל על מרבית חוגי היהדות החרדית בעיר ועומד בראש גוף הכשרות המוביל.

הגאון רבי אליעזר שמחה וייס. צילום: פנחס ברחי

הרב שלמה קורח הרב וייס מינוי הרבנות הראשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד