י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הכזבן שרודף אותי שנים"

נתניהו זועם: תובע 200,000 ש"ח מבן כספית

לא בפעם הראשונה, בני הזוג בנימין ושרה נתניהו הגישו תביעת לשון הרע נגד עיתונאי 'מעריב' בן כספית, בטענה כי "מנצל כל הזדמנות שנקרית בדרכו להפיץ מסרים פוגעניים ביחס לראש הממשלה" 

נתניהו זועם: תובע 200,000 ש"ח מבן כספית
בן כספית ובנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו תובע את העיתונאי בן כספית בסכום של 200 אלף שקלים על דברים שכתב בטורו האחרון בשישי.

לבית משפט השלום בירושלים הוגשה הבוקר תביעת לשון הרע של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד העיתונאי בן כספית, בעקבות טורו השבוע שפורסם בעיתון מעריב.

התביעה הוגשה באמצעות משרד עורכי הדין של נבות תל צור, גם נגד אלי עזור מו"ל העיתון, דורון כהן עורך העיתון ובית הדפיס של מעריב. "מזה תקופה ארוכה מנהל הנתבע באמצעי תקשורת שונים, ובפרט העיתון מעריב המשמש לו כפלטפורמה, מסע השמצות מכוון ומתוזמר היטב נגד ראש הממשלה" נכתב בכתב התביעה.

בחשבון הטוויטר האישי שלו, שיתף נתניהו דיווח על התביעה והתבטא בחריפות כלפי עיתונאי 'מעריב', "ספוילר: בן כספית הכזבן, שרודף אותי ואת משפחתי כבר עשרות שנים, שוב ייאלץ לשלם".

על פי כתב התביעה, במסגרת כך בן כספית "מנצל כל הזדמנות שנקרית בדרכו להפיץ מסרים פוגעניים ביחס לראש הממשלה, ואינו מהסס להטיח בו האשמות קשות וחמורות, בין אם באופן מרומז ובין אם באופן ישיר, על אף שאין דברים כל בסיס עובדתי".

לטענת התביעה, בן כספית שם לו למטרה "לבזות את ראש הממשלה, לפגוע בשמו הטוב ובמוניטין הרב שצבר בתפקידיו הציבוריים המשמעותיים". נתניהו בחר להבליג במשך תקופה על האמרות הללו, אך לדברי ראש הממשלה, "לאחרונה הגדיש הנתבע את הסאה, עד שלא ניתן עוד היה להמשיך ולעמוד מנגד בעת ששמו הטוב של ראש הממשלה מוכפש בראש חוטאות על ידי הנתבע כאילו לית דין ולית דיין".

בכתב התביעה הוזכר גם כי לאחרונה נאלץ בן כספית לפצות את שרה נתניהו בסכום של 50,000 ש"ח, "בשל דברי בלע והכפשות חסרות שחר שפורסמו על ידי, אשר שולם באמצעות חברת הביטוח של הנתבע והוא אף נאלץ להתנצל על כך בפומבי".

ביום שישי האחרון פורסם טורו של בן כספית על פני שלושה עמודים, בעניין החקירות המתנהלות נגד נתניהו. לטענת התביעה, הכתבה כללה "פחות עובדות ויותר הכפשות בוטות וחמורות כלפי ראש הממשלה, דברי בלע, שקרים והשמצות חסרות בסיס".

בן כספית בנימין נתניהו תביעת לשון הרע חקירות ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד