י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בניגוד למשטרה ולפרקליטות

היועמ"ש סבור שאין תשתית לשוחד בתיק 1000

דיווח: מנדלבליט סבור כי אין תשתית להעמדת נתניהו לדין בעבירת שוחד בתיק 1000

היועמ"ש סבור שאין תשתית לשוחד בתיק 1000
פלאש 90

במהדורה המרכזית בערוץ 10 דווח הערב (ראשון) כי לקראת הכרעה בפרקליטות המדינה, בשיחות סגורות אומר היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, כי כי עמדתו בתיק 1000 - שונה מעמדת המשטרה ומחלק מאנשי הפרקליטות שליוו את התיק.

מנדלבליט, כך על פי הדיווח מפי גורמים משפטיים, סבור כי מדובר בתיק הפרת אמונים בלבד ולא בתיק שוחד.

בפברואר 2018 הודיעה המשטרה כי היא סיכמה את החקירה בקביעה שנמצאה תשתית ראייתית להעמדה לדין של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

לדברי המשטרה קיבל נתניהו סיגרים, שמפניות ותכשיטים בשווי כולל של כמיליון ש"ח מארנון מילצ'ן ומג'יימס פאקר, ובתמורה פעל למתן הטבות שונות למילצ'ן.

על פי ההערכה של ברוך קרא, בפרקליטות לא יילחמו עד הסוף בשאלת הסעיף הזה, שכן אחרי הכל יש עוד להם עוד שני תיקים, ואחד מהם, תיק 4000, הוא מוצק במיוחד.

בתיק 1000 - פרשת המתנות, פרסמה המשטרה בפברואר 2018 כי נמצאה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד נתניהו בעבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

בתיק 2000 - פרשת נתניהו-מוזס, ייחסה המשטרה לנתניהו עבירות של בקשת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

בתחילת בדצמבר 2018, פרסמה המשטרה את עמדתה ועמדת הרשות לניירות ערך בתיק 4000 - פרשת בזק-אלוביץ', לפיה נגד נתניהו התגבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט תיק 1000 עבירות שוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד