י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המאבק המשפטי צלח

מכה לפרקליטות: ביהמ"ש דחה הבקשה, גופת הפעוט לא תנותח

בית המשפט דחה את בקשת המשטרה והפרקליטות וגופת הפעוט שמעון חיים ממודיעין עילית - לא תנותח | בשעות האחרונות נערכו הפגנות סוערות ברחובות ירושלים בשל דרישת המשטרה לנתח את גופת התינוק שנחנק למוות מאוכל בפעוטון | הלווית התינוק תיערך בשעות הקרובות

מכה לפרקליטות: ביהמ"ש דחה הבקשה, גופת הפעוט לא תנותח
פלאש 90

השופט יהושע צימרמן מבית משפט השלום בירושלים, דחה את בקשת המשטרה והפרקליטות, גופת הפעוט שמעון חיים ממודיעין עילית - לא תנותח. את המשפחה וארגון זק"א ייצג עו"ד דרור שוסהיים.

בתום דיון בבית משפט השלום בירושלים, קיבל השופט את טענותיו של עו"ד דרור שוסהיים ודחה את בקשת הפרקליטות באמצעות המשטרה. השופט יהשוע צימרמן הורה לשחרר לקבורה את גופת התינוק ללא נתיחה.

הפגנה בירושלים בעקבות הכוונה לבצע נתיחה. צילום: מחאות החרדים

במהלך הדיון ביקש עו"ד דרור שוסהיים שהמשטרה תגיש מכתב מהמכון לרפואה משפטית, עם תוצאות הסיטי והבדיקה החיצונית. לאחר הפסקה הגיע המכתב מהמכון שהסיר את החשש לפלילים, עם זאת לא פירט את סיבת המות, דבר שניתן לגלות רק בנתיחה.

עם זאת, השופט צימרמן החליט לקבל את טיעוניו של עו"ד שוסהיים והורה לשחרר את גופת הפעוט שמעון חיים לאלתר מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר. המשטרה לא הגישה עיכוב ביצוע כך שבשעות הקרובות תיערך ההלוויה.

בית משפט נתיחה שלאחר המוות חשד לפלילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד