י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לידיעת מר יואב גלנט

אשכנזי מפתיע: "אם אתמודד, אז בליכוד"

גם אתם חשבתם שהוא שמאלני? מסתבר שלא. גבי אשכנזי מפתיע רבים | על פי פרסום הבוקר ב'ישראל היום', הרמטכ"ל לשעבר אומר בשיחות סגורות כי יעדיף להצטרף לליכוד אם יחליט להיכנס לחיים הפוליטיים | הבעיה: יואב גלנט

אשכנזי מפתיע: "אם אתמודד, אז בליכוד"
נתניהו ואשכנזי כרמטכ"ל צילום: אביר סולטן, פלאש 90

בעוד הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ שותק ולא חושף את עמדותיו, וזאת לאחר שכבר רשם את מפלגתו 'חוסן לישראל' מתוך כוונה להתמודד עמה לכנסת הבאה, יש רמטכ"ל לשעבר אחר, שעדיין יושב בבית ומתלבט אם בכלל להיכנס לחיים הפוליטיים ומפתיע את הפרשנים באומרו, אם אצטרף לפוליטיקה אעשה זאת בליכוד.

מדובר בגבי אשכנזי שכיהן כרמטכ"ל לפני בני גנץ. על פי דיווח של הפרשן הפוליטי מתי טוכפלד ב'ישראל היום', אשכנזי אמר בימים האחרונים למקורביו כי אם יחליט בסופו של דבר לפוליטיקה, הרי שיעדיף להצטרף למפלגת השלטון - הליכוד ולא לרמטכ"לים לשעבר גנץ ויעלון, או לאבי גבאי ויאיר לפיד. עם זאת הוא עדיין מחשב את צעדיו, האם זו העת להצטרף, שמא בסיבוב הבא או בכלל לא להיכנס לחיים הללו.

על פי הדיווח, אשכנזי אינו מעוניין לעמוד בראשות מפלגה כי אם להתחיל בקטן מתוך מפלגה קיימת, לצמוח ולטפס מעלה לאחר שיצבור ניסיון פוליטי. מה שאולי מעיב על דמותו של האיש, היא 'פרשת הרפז', אך יתכן והציבור כבר שכח.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין בהצטרפותו של אשכנזי לליכוד, אלא שנוצרת בעיה, לאחר שהשר יואב גלנט ערק מ'כולנו' לשורות 'הליכוד', הוא יתקשה לתפקד לצד אשכנזי באותה מפלגה. שכן גלנט עדיין לא סלח לאשכנזי שהיה מעורב בטרפוד מינויו לרמטכ"ל באמצעות מסמך הרפז ועדיין רואה בו האשם המרכזי בתרגיל המסריח, למרות שהתיק כבר נסגר.

כך או כך, במקרה ואשכנזי אכן יצטרף לליכוד, יהיה מרתק. או שגלנט יפרוש מהחיים הפוליטיים או שנראה קרב מלוכלך בין האישים הניצים שיצוף בפומבי. 

 

גבי אשכנזי בנימין נתניהו הליכוד יואב גלנט בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד