י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ירי בתוך הנגמ"ש

יאיר נתניהו כותש בכיר בליכוד: "הוא שמאלני"

לא מפסיק לחולל סערות - יאיר נתניהו במתקפה חסרת תקדים על אחת הדמויות הפופולריות ביותר בימין: "הוא שמאלני. אשתו שמאלנית קיצונית. בשנייה שיהיה בעמדת כוח יגיד ״דברים שרואים מכאן לא רואים משם״

יאיר נתניהו כותש בכיר בליכוד: "הוא שמאלני"
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו לא מפסיק לחולל סערות ברשתות החברתיות והוא תוקף לעתים קרובות את התקשורת והשמאל.

אלא שהערב (רביעי) הוא בוחר לתקוף דווקא את גדעון סער, אחת הדמויות הבכירות בליכוד ומי שעשוי לרשת את אביו ביום מן הימים.

בתגובה לראיון של גדעון סער לערוץ 20 במהלכו אמר: "נעבוד קשה כדי שנתניהו יהיה ראש הממשלה", תקף נתניהו הבן בחריפות את ההצהרה של סער.

"שמאלני", כתב לו בתגובה, והוסיף כי גם "אשתו שמאלנית קיצונית", כשהוא מתייחס לגאולה אבן-סער, מי שהייתה עד לא מזמן מגישת החדשות בתאגיד השידור הציבורי והתפטרה בשל ניגוד עניינים.

יאיר הוסיף לתקוף: "בשנייה שיהיה בעמדת כוח יגיד ״דברים שרואים מכאן לא רואים משם״. אם האישה שמאלנית, בעלה בפנים שמאלני גם כן. לא סתם כל תקשורת השמאל בונה אותו ומעלימה דברים מעברו".

מדובר בביקורת חריפה ביותר שמצטרפת לביקורת קצת פחות חריפה אך מאותה משפחה.

מדובר כמובן בעימות הפומבי של ראש הממשלה נתניהו עם גדעון סער שנוצר על רקע החשש של רה"מ שגדעון סער חותר תחתיו ומנסה ליצור ברית עם נשיא המדינה רובי ריבלין כדי להרכיב את הממשלה הבאה מאחורי גבו של נתניהו.

כעת מסתבר שסער מותקף הן מצד נתניהו האב והן מצד נתניהו הבן. כמה השמצות יצטרך לעבור כדי שיצא מהאיפוק המאפיין אותו ויפסיק לשמור על ארשת ממלכתית? ימים יגידו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד