י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מרגיז שאי אפשר לתאר"

צפו: התגובה של גפני לקמפיין של ליברמן

קמפיין הבחירות של 'ישראל ביתנו' הכולל השוואה בין החרדים לחמאס ונתניהו, מעורר זעם בקרב הסיעות החרדיות | חבר הכנסת גפני ניצל את הבמה בוועדת הכספים של הכנסת והתייחס בקצרה והבליע גם אמירה: "לא אגיד מה הוא אמר לי כשהוא ביקש את התמיכה שלי בליאון" • צפו

צפו: התגובה של גפני לקמפיין של ליברמן
גפני וליברמן בוועדת הכספים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני, מתייחס היום (שני) לקמפיין הבחירות של מפלגת 'ישראל ביתנו', שהשוותה את החרדים לחמאס כשכתבו על גבי השלטים "ליברמן, לא דופק חשבון לחרדים", "לא דופק חשבון לחמאס" וכן "לא דופק חשבון לנתניהו".

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מדיון שהתקיים הבוקר בוועדת הכספים נראה גפני מתייחס ואומר, "זה מרגיז בסדרי גודל שאי אפשר לתאר אותם. הם בכוונה עושים את זה כדי שנגיב. אני אוחז שלא צריך להגיב. לא לתת להם את הבמה. אין טעם. הם אמרו בקמפיין שהם לא דופקים חשבון לא לחמאס ולא לחרדים".

חבר כנסת זרק לאוויר: "הכי גרוע שהשוו את החרדים לנתניהו".

חה"כ עודד פורר מ'ישראל ביתנו' השיב לגפני ואמר, "אנחנו אדוני, הולכים עם האמת שלנו גם אם זה לא מוצא חן בעיניך". מנגד, חה"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס תהה בפני הנוכחים: "האם הכוונה שלכם בקמפיין שאתם מתכוונים להיות באופוזיציה?".

גפני סירב להתייחס באופן ספציפי לליברמן ואמר כי, "אין טעם להגיב, זה נעשה בכוונה, לא אגיד מה אמר איווט ליברמן כשהוא ביקש את התמיכה שלי בליאון".

פורר תקף את החרדים שוב ואמר עוד כי, "לא ניתן לכם (לחרדים) להעביר את חוק הגיוס כפי שאתם מבקשים". גפני אמר: "אנחנו רוצים להעביר חוק, לא אמרנו מה. ביקשנו מבג"ץ לדחות את זה כמו כל הדברים". פורר סיים את הדיון ואמר כי, "אפשר היה להעביר את החוק, היה רוב בקואליציה".

משה גפני אביגדור ליברמן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד