י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
77 יום לבחירות > יוצאים לדרך

דרעי פתח קמפיין: "תומכים בנתניהו גם עם כתב אישום"

יו"ר ש"ס פתח הבוקר באופן רשמי את קמפיין הבחירות תחת הסיסמא "כח ש"ס" וקרץ למצביעי הימין והליכוד: "בוחרי הליכוד צריכים לדעת שבפתק ש"ס הם מקבלים שניים" | דרעי התייחס ברמז לאמירה של ליצמן: "יש כאלה שמנסים 'לעזור לנו'. אני רוצה לומר לכולם - בלי טובות!"

דרעי פתח קמפיין: "תומכים בנתניהו גם עם כתב אישום"
דרעי הבוקר צילום: יעקב כהן

השר אריה דרעי מעניק גיבוי חסר תקדים לראש הממשלה בנימין נתניהו ומצהיר כי תנועת ש"ס תתמוך בו בכל מחיר גם עם כתב אישום.

בכינוס בחירות ראשון שהתקיים הבוקר בלשכתו, אמר יו"ר תנועת ש"ס, "אנחנו תומכים בבנימין נתניהו באופן מוחלט ונמליץ רק עליו לראשות הממשלה. גם עם בכתב אישום, כל עוד החוק מתיר לו".

דרעי הוסיף כי, "ראש הממשלה נתניהו יודע שהשותפים הכי נאמנים ובטוחים שלו זה אנחנו, חברי סיעת ש"ס. אנחנו לא איימנו עליו ולא הקשנו. היינו שותפים נאמנים אליו יותר מחלק מחבריו בליכוד".

"לכן", ציין דרעי כי, "בוחרי הליכוד צריכים לדעת שבפתק ש"ס הם מקבלים שניים: גם נתניהו בטוח וגם את המדינה שהם אוהבים: מסורתית, מכבדת את הדת ועם מורשת אבות".

בנוסף, דרעי התבטא לראשונה על האפשרות של קיום האחדות החרדי ומה שכונה 'המפץ החרדי' ואמר כי, "אני שומע לא מעט קולות על כך שש״ס סיימה את תפקידה, עשתה את שלה ויכולה לפנות את הבמה".

דרעי אף התייחס ברמז לדברי סגן השר ליצמן בשבוע שעבר, כשאמר במהלך ישיבת וועדת השמונה של 'אגודה' כי האחדות החרדית עומדת על הפרק מהחשש שיוגש כתב אישום נגד דרעי ואמר כי אין לו צורך בטובות.

לדבריו, "יש כאלה שאפילו מנסים 'לעזור לנו'. אני רוצה לומר לכולם - בלי טובות! כבר שלושים שנה שהספרדים דואגים לעצמם וזה יימשך. לא רוצה לחשוב מה יקרה לציבור שלנו אם לא יהיה להם את נציגי ש"ס. הם יהיו אבודים ושקופים".

בתוך כך, בש"ס הוחלט כי מי שינהלו את קמפיין הבחירות, הם, אבי לרנר שניהל את הקמפיין של אלקין לעיריית ירושלים, אורן אלימלך שניהל את הקמפיין של בנט ו'הבית היהודי' וכן יענקי ביכלר - האסטרטג החרדי שניהל את מערכת הבחירות הקודמת של ש"ס.

קמפיין בחירות ש"ס בחירות 2019 אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד