י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתחייב להפתיע

גבאי עוקץ: "בליכוד עוד סופרים את הקולות"

בעוד מפלגתו צונחת בסקרים, יו"ר 'העבודה' אבי גבאי מתחייב כי מפלגת העבודה תהיה הפתעת הבחירות • בדברים שנשא בפני הרשימה הנבחרת, הוא עקץ: "בליכוד עוד סופרים את הקולות ואנחנו אחרי פריימריס"

גבאי עוקץ: "בליכוד עוד סופרים את הקולות"
גבאי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל הדשדוש בסקרים, נבחרת מפלגת 'העבודה' התכנסה הבוקר לישיבת סיעה ראשונה לאחר הפריימריז שנערכו השבוע, והיו"ר אבי גבאי סימן מטרה, "מהפך שלטוני במדינת ישראל", לא פחות.

בדברים שנשא בפני הרשימה שנבחרה, עקץ גבאי את מפלגת השלטון ואמר, "בליכוד עוד סופרים את הקולות ואנחנו כאן הבוקר אחרי פריימריס מוצלחים, מתכנסים לישיבת עבודה ראשונה של הנבחרת ומטה הבחירות שלנו".

גבאי התגאה ברשימת המפלגה וטען, "למפלגת העבודה יש את הנבחרת הטובה ביותר. תסתכלו על החדר הזה: יש בו ייצוג של החברה הישראלית – אצלנו הנשים נבחרות בכוחות עצמן וכך גם מזרחיים וכך גם צעירים וכך גם יאיא, דתי לאומי. כי אנחנו באמת הבית של כל הישראלים". 

במהלך נאומו בכינוס המפלגה, היו"ר הרחיק לכת והתחייב, "מפלגת העבודה תהיה הפתעת הבחירות. התחייבות". 

"אנחנו נמשיך ונאמר דברים ברורים", הוסיף גבאי. "גם בנושא המדיני וגם בכלכלי חברתי וגם במחוייבות לשוויון של ממש לכל הישראלים".

אבי גבאי בחר לשגר עקיצות לעבר מלפגות המרכז-שמאל. "לא נברח כמו חלק מהמפלגות במחנה שלנו, לא נשבלל מילים", הוא אמר.

"בנושא המדיני – האמירה ברורה ומחויבות ליוזמה מדינית, שמטרתה להיפרד מהפלסטינים על בסיס עיקרון שתי מדינות לשני עמים. וזה נכון גם בנושאים החברתיים והתפיסה הסוציאל דמוקרטית שלנו. מחויבות המדינה לאזרחים וטיפול ביוקר המחייה והדיור".

 

אבי גבאי מפלגת העבודה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד