י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הבחור עף לתוך השמשה"

שאף לשמש דיין, נפצע קשה ופוצה במיליון ש"ח

שנתיים לאחר שנפצע קשה בתאונת דרכים, בחור ישיבה יפוצה בלמעלה ממיליון שקלים • "התובע, בחור צעיר, שאף להיות דיין ברבנות הראשית" 

תלמיד בישיבה. אילוסטרציה
תלמיד בישיבה. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

כשנתיים וחצי לאחר שנפצע בתאונה, בחור ישיבה קיבל מעל מיליון ש"ח פיצויים.

האירוע התרחש בחול המועד סוכות תשע"ז,כאשר נערכה שמחת בית השואבה בישיבת "תורה בתפארתה" בעיר אלעד. ד' תלמיד הישיבה, הגיע לשמוח יחד עם חבריו לספסל הלימודים - אך נפגע מרכב במעבר חצייה ברחוב יהודה הנשיא בכניסה לעיר. הוא פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר ושם היה מאושפז זמן ממושך עד שהחלים, אך גם לאחר ששוחרר נותר עם פגיעות מסוימות.

מיד לאחר התאונה, אמר הנהג הפוגע לכתב 'בחדרי חרדים' בזירת האירוע: "הייתי בדרכי לעזור לבני משפחה מחוץ לעיר. כשהגעתי לכניסה לעיר הבחור עף לי לתוך השמשה, היה בום מטורף. נסעתי לאט. לא יודע איך זה קרה. מאחל לו שיחלים".
בני המשפחה שכרו את שירותיו של עו"ד דניאל שריד המתמחה בתחום דיני הנזיקין והתאונות, וזה הגיש תביעה נגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע. במסגרת ההליך, החליטו הצדדים כי ימונו לתובע ארבעה מומחים רפואיים, אשר יקבעו את אחוזי נכותו.

זירת התאונה. צילום: איציק מן

בכתב התביעה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי עיקר הפגיעות מהן סובל הבחור, הן בתחום האורטופדיה והנוירולוגיה. הבחור סובל מבעיות ריכוז וכאבי ראש, ומהגבלות בתנועות האגן ורגל ימין. לאחר קבלת חוות הדעת של המומחים, נקבע לו נכות בשיעור של שלושים וחמישה אחוזים.

הצדדים, ללא שנערכו דיונים בבית המשפט, הגיעו להסכמה כי תלמיד הישיבה יפוצה בסכום של מעל מיליון שקלים ובנוסף יקבל הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד, שמגיעים לכדי סכום של מיליון ומאתיים אלף שקלים.

"אני קורא לכל אדם שנפגע בתאונת דרכים בין אם או אשם או לא, לפנות לעו"ד הבקיא בתחום דיני הנזיקין בכדי לבדוק את זכויותיו על פי דין" אמר ל'בחדרי חרדים' עו"ד דניאל שריד, שייצג את תלמיד הישיבה.

עו"ד דניאל שריד

"בדרך כלל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי מחברת הביטוח המבטחת את הרכב בו נסע או ממנו נפגע" אומר עו"ד שריד ומציין כי חשוב שהציבור החרדי יהיה מודע לזכויותיו. "במקרה דנן, לאחר מאבק ארוך פעלנו למימוש מלוא זכויותיו של בחור הישיבה ולבסוף הוא קיבל פיצוי גבוה מאד בגין נזקיו כתוצאה מהתאונה".

בכתב התביעה שהגיעה לידי 'בחדרי' צויין; כי לפני התאונה היה אותו בחור ישיבה שנפגע מתמחה בלימודי הלכה לדיינות וכן בלימודי כתיבת ספרי תורה ומזוזות. "התובע, בחור צעיר, רווק, אשר שאף להתפתח בפן המקצועי הלכתי ולהיות דיין מטעם הרבנות הראשית לישראל סובל כיום ממצבי פיסי ונפשי קשה מנשוא ולא מצליח לשוב לשגרת חיים תקינה כפי שהיה עובר לתאונה. כתוצאה מהתאונה התובע מרותק לביתו והוא נזקק לעזרה וסיעוד מוגברים ביותר מצד בני משפחתו"

תאונת דרכים קשה פיצוי כספי תביעת נזיקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד