י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כ-1,500 דו"חות בצפון

השוטרים הרימו גבה: ילד בן 5 נוהג ברכב

שוטרים שהבחינו ברכב שעורר את חשדם, הופתעו לגלות שהנהג הינו ילד כבן 5

השוטרים הרימו גבה: ילד בן 5 נוהג ברכב
ילד נוהג ברכב צילום: דוברות המשטרה

במהלך אכיפת עבירות תנועה בכפר בדואי במועצה המקומית זרזיר שבצפון, הבחינו השוטרים ברכב שעורר את חשדם. השוטרים עצרו את הרכב והופתעו לגלות שהנהג הינו ילד כבן 5 שיושב על ברכיו של אחיו בן ה-15.

מבדיקת השוטרים הוברר כי הקטין בן ה-15 שנוהג ברכב המשפחה, החליט ללמד את אחיו בן ה-5 "לימודי נהיגה" ולכן הושיב אותו על ברכיו ואפשר לו "לנווט" את הרכב ברחובות הכפר. למקום זומנו הורי הקטינים, רכב המשפחה הושבת ל-30 ימים והקטין הוזמן עם אמו לבית המשפט.

במהלך אותה הפעילות, בעיר טמרה, הבחינו צוות סיור של שוטרים, ברכב פרטי שנוסע עם פנס כחול/אדום מהבהב. כשסימנו לנהג הרכב לעצור לבדיקה, הנהג החל להימלט בנסיעה לאחור, פגע ברכב חונה והחל להימלט רגלית.

לאחר מרדף רגלי קצר, נעצר החשוד בן 17.5 תושב המקום. בבדיקה הוברר שלא הוציא רישיון מעולם. החשוד נחקר בגין גרימת תאונת נזק, נהיגה ללא רישיון ורכבה של אחותו הושבת למשך 30 ימים.

במהלך השבוע שהיה נרשמו במשטרת מחוז מחוז צפון כ-1,555 דוחות תנועה, 143 מתוכם בגין עבירות של היסח הדעת, 125 עבירות של הולכי רגל, 33 מתוכם בגין עבירות רוכבי דו-גלגלי, 63 דוחות בגין עבירות תנועה של נהגים צעירים, 15 נהגים נתפסו כשהם נוהגים תחת השפעת סמים/אלכוהול, 24 נהגים נתפסו כשהם נוהגים ללא רישיון נהיגה או שרישיונם נפסל בעבר.

זרזיר עבירות תנועה נהג ילד עבירת תנועה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד