י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חמירא סכנתא

פורים קטן: אלפי נפצים אותרו במבצע ממוקד

חודש אדר בעיצומו והחשש מנפצים מסוכנים הולך וגובר • במהלך פעילות מבצעית ממוקדת, איתרו שוטרים כמויות גדולות של חומרים והחרימו אותם

פורים קטן: אלפי נפצים אותרו במבצע ממוקד
נפצים וצעצועים מסוכנים לפורים צילום: דוברות המשטרה

משנכנס אדר מרבים בשמחה, אך לא בסכנה. במסגרת ההיערכות של משטרת ישראל לקראת חג הפורים, במהלך פעילות מבצעית ממוקדת כנגד הפצה ומכירה של צעצועים מסוכנים, איתרו אתמול (רביעי) רכב חשוד ברחוב ויצמן ברעננה, ונהג הרכב עוכב לבדיקה בצד הדרך.

במהלך חיפוש של השוטרים ברכב נמצא ארגז ו-3 שקיות גדולות שהכילו כ-2,000 נפצים מסוגים שונים, מחולקים לקופסאות ולשקיות. בהמשך, נמצאו בכיסו של אחד מיושבי הרכב (15, רעננה) שקיות וקופסא שהכילו כ-50 נפצים.

צילום: דוברות המשטרה

מחקירת המשטרה עולה כי נהג הרכב בן 40 תושב העיר נסע לכפר ברטעה באזור נחל עירון, כדי לפגוש אדם שחייב לו כסף. במהלך המפגש, העביר לו אותו אדם את הנפצים - ועם חזרתו לרעננה, הוא עוכב ונבדק ע"י השוטרים.

כל הנפצים שהועברו לו, נלקחו ממנו והוחרמו על ידי השוטרים ובכך נמנעה למעשה הפצה ומכירה של אותם צעצועים מסוכנים בעיר רעננה וסביבתה. החשודים נחקרו בתחנת המשטרה, בסיומה שוחררו בתנאים מגבילים. חומרי החקירה בעניינם הועברו להמשך טיפול לידי אגף האכיפה במשרד הכלכלה.

צילום: דוברות המשטרה

כמה שעות קודם לכן, בפעילות שיטור העירוני יחד עם נציגי משרד הכלכלה, אותרו בבית עסק ברחוב חובבי ציון בפתח תקווה 44 שקיות כדורים ובסה"כ 4,400 כדורים, 56 רימונים ובהם כ-100 כדורים, 225 זיקוקי דינור, 11 אקדחים, 2 סמני לייזר, פנס שוקר ו-6 רובים.

כלל הצעצועים המסוכנים שנתפסו הועברו לנציגי משרד הכלכלה. בעל בית העסק בן ה-55 זומן לחקירה באזהרה.

צילום: דוברות המשטרה

יום קודם לכן (שלישי), התקבלו דיווחים במשטרה על קטינים שעושים שימוש בנפצים ברח' דגניה בנתניה. פקחי יחידת השיטור העירוני שהגיעו למקום הבחינו ב-3 נערים בני 13 מפעילים את הנפצים. שניים מהם עוכבו לחקירה אך השלישי ברח. הנפצים הוחרמו, והוריהם של הקטינים נקנסו כל אחד בסכום של 730 ש"ח.

נפצים מסוכנים לפורים משחקים מסוכנים רעננה פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד