י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

רובינשטיין פותח חזית מול וידר: לשכה לפישבך

ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין על פתיחת לשכה לפניות הציבור בראשות צבי פישבך לשעבר מהליכוד בעיר

רובינשטיין פותח חזית מול וידר: לשכה לפישבך
רובינשטיין צילום: באדיבות המצלם

לאחר מו"מ שהתנהל בשבוע האחרון, הכריז ראש העיר אברהם רובינשטיין על פתיחת לשכה לפניות הציבור בראשות צבי פישבך לשעבר איש הליכוד בבני ברק, אשר היה ממקימי רשימת הבית היהודי בבחירות האחרונות.

הטקס נערך באולם המועצה במעמד ראש העיר אברהם רובינשטיין, חברי הנהלת העיר ואישי ציבור שונים ובהם ויקטור ימין, שהוצב במקום השני ברשימת הליכוד בבני ברק.

בטקס נכחו הנציג החרדי ששוריין במקום 43 ברשימת הליכוד לכנסת זאב פליישמן, ובכיר עיריית בני ברק לשעבר אהרון גרינשטיין אף הוא מתומכי הבית היהודי.

הלשכה תרכז ותטפל בפניות הציבור בעניינים השוטפים בעיר ותיתן מענה במגוון נושאים מול כל מחלקות העירייה.

ראש העיר נאם בטקס וציין כי ההחלטה לפתוח לשכה לפניות הציבור מסמלת דרך חדשה ביחסים בין כלל המגזרים בעיר בכלל ובין אנשי יהדות התורה לאנשי הליכוד בעיריית בני ברק בפרט.

סיעת הבית היהודי שהתמודדה בבחירות האחרונות בבני ברק, נועדה למשוך קולות מרשימת הליכוד המקומית בראשות יעקב וידר.

ראש העיר מעניק להם כעת את הלשכה לפניות הציבור.

גם בבחירות הקודמות נקט ראש העיר דאז חנוך זייברט באותה שיטה והעניק את הלשכה לפניות הציבור לשלמה אלמגור, יו"ר הליכוד דאז, בתמורה לכך שהליכוד לא יתמודדו בבני ברק.

מהליכוד נמסר בתגובה: "כבר בבחירות למועצת העיר העסקנים הריצו את פליטי מפלגתה של ציפי לבני תוך שהם מנסים להטעות את הציבור ולהתחזות לרשימת הליכוד, אבל הציבור חכם יותר ורשימה זו התרסקה ולא עברה את אחוז החסימה".

"העסקנים כעת שוב בלחץ אחרי שסיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק, בראשות יעקב וידר, מקיימת את הבטחותיה ועוצרת את חגיגת השחיתות והקומבינות בעיר, ולכן הם שוב מנסים להתחזות לליכוד, וגם הפעם הציבור מבין שמדובר בפייק ניוז".

"יעקב וידר מחויב אך ורק לתושבים ופועל אך ורק למענם, ולכן העסקנים לא הצליחו לקנות אותו כמנהגם, אך לצערנו היו אחרים שלא עמדו בניסיון".

"אנחנו שמחים על ההודעה על פתיחת לשכה לפניות ציבור בשעה טובה, ורואים בה הישג גדול שלנו, לכן ניתן לה את כל הסיוע הנדרש אך נוודא שלא תשמש שוב ככלי לקומבינות וחלוקת ג'ובים".

הרב אברהם רובינשטיין עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד