י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד מהפאנל

בן-גביר זכה לתשואות, השמאלנית זעמה. צפו

מועמד 'עוצמה יהודית' הוזמן לפאנל בבית ספר בנתניה, וזכה לתגובות נלהבות מהתלמידים ומחיאות כפיים סוערות • אשת השמאל אמילי מואטי כעסה על האירוח שלו ובחרה לעזוב את האולם בזעם • צפו בתיעוד

בן-גביר זכה לתשואות, השמאלנית זעמה. צפו
בן-גביר צילום: פלאש 90

נציג 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן-גביר הוזמן היום (שלישי) לפאנל בחירות שנערך בבית ספר שרת בנתניה וסחף את התלמידים, לצד מתמודדים ממפלגות אחרות.

בין המועמדים שנכחו בפאנל, הייתה גם אמילי מואטי, פעילת שמאל ומתמודד ברשימת מפלגת העבודה לכנסת העשרים ואחת, וזו בחרה לנטוש בגלל השתתפותו של בן גביר.

בן גביר הגיב למועמדת אחרי נטישתה: "אמילי מואטי, יועצת התקשורת לשעבר של בל"ד, ניסתה לעשות לי דמוניזציה הבוקר כשעזבה פאנל משותף אליו הוזמנתי גם אני בבית ספר תיכון 'שרת' בנתניה, בגלל השתתפותי בו.
‏זה לא יעזור לה. הנוער יודע את האמת. אלו הדברים אותם אמרתי לתלמידים הנפלאים לאחר שעזבה".

"‏ככה עובדת התקשורת: אנשי מרצ נכנסו להרצאה והתנהגו בבריונות. מואטי, הדוברת לשעבר של זועבי אמרה שהיא מחרימה (איזה כיף) ועזבה בזעם (אגב, היא ידעה מראש שאני אהיה שם)", הוסיף בן-גביר.

‏פעילת השמאל מ'העבודה' האשימה: "הבנתי שבן גביר הוציא הודעה שבגלל שהוא סחף את הקהל יצאתי. תקשיב אמפוטנט קטן, קיבלת בעיקר שריקות בוז, אני לא סופרת אותך ובמדינה מתוקנת גזענות היא פשע ולא עמדה לגיטימית. יאללה טוס לי מהעיניים".

איתמר בן גביר אמילי מואטי עוצמה יהודית מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד