י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כבר לא חברים?

ליברמן נגד דרעי: "אסור שמשרד הפנים יישאר בידיים של ש"ס"

כבר לא חברים? יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן טוען היום כי "אסור שמשרד הפנים ימשיך להיות בידיים של ש"ס. אני מסתכל מה עובר על המשרד בשנה האחרונה, אלו הם דברים חסרי תקדים" | ליברמן תקף: מרתיח אותי שלפני שאנשים עולים לישראל הם עוברים בדיקת ד.נ.א."

ליברמן נגד דרעי: "אסור שמשרד הפנים יישאר בידיים של ש"ס"
אביגדור ליברמן צילום: צילום מסך

יו"ר ישראל ביתנו, חה"כ אביגדור ליברמן עולה שלב במאבקו נגד הציבור החרדי לצורך קמפיין הבחירות שלו, ויוצא היום בקריאה שלא להעניק את משרד הפנים לידי תנועת ש"ס בשל חוק המרכולים.

"אסור שמשרד הפנים ימשיך להיות בידיים של ש"ס. אני מסתכל מה עובר על משרד הפנים בשנה האחרונה, אלו הם דברים חסרי תקדים. אני כבר לא מדבר על אותה החלטה לסגור את המרכולים בשבת, שהעבירו סמכויות לשר הפנים שרץ לסגור את המרכולים", אמר היום ליברמן.

לדבריו, "אף אחד לא פתח מרכולים בשבת כדי לעשות דווקא, באשדוד למשל אלו מרכולים שפתוחים 20 שנה וממוקמים באיזורים המרוחקים מאיזור מגורים. אני הראשון שאתנגד לפתיחת מרכולים בשבת בבני ברק, אבל לסגור מרכולים באשדוד, באילת ובראש פינה זה טירוף הדעת. זה שלקחו את הסמכויות מהשלטון המקומי והעבירו אותן לשר הפנים, זה דבר שלא היה".

"הדבר השני זו הבדיקה מעמיקה מאוד לא נעימה כדי להוכיח את יהדותם. אחרי שהסוכנות היהודית ונתיב עורכים להם בדיקות יהדות הם עולים למדינת ישראל. פה מתחילים לפתע לבצע את הבדיקות מחדש. הם אפילו נאלצים לעבור בדיקות דנ"א על מנת להוכיח את יהדותם", הוסיף ליברמן את הטון נגד הציבור החרדי וסממני הדת.

ליברמן טען כי, "כל מה שקורה שם ברשות האוכלוסין מבחינת הגישה העויינת וכפייה בצורה הכי בוטה, זה דבר שמועלם לא היה. אני לא מבין איך אנשים עוברים על זה בשקט, כשמכריחים אנשים שעלו מאיזור מסויים בלבד לעבור את הבדיקות הללו". ליברמן הוסיף ותקף את התנהלותו של דרעי בקיצור תהליך קבלת אזרחות במזרח ירושלים כשאמר כי, "הדברים מביאים למסקנה שאסור שמשרד הפנים יישאר בידיים של ש"ס".

ליברמן התייחס בדבריו גם להמלצת היועמ״ש בגין תיקי נתניהו והבהיר כי "לא קראתי את כתב החשדות נגד נתניהו, ואני גם לא מתכוון לקרוא. מי שמוסמך בישראל לקבוע אם בן אדם אשם או זכאי זה אך ורק בית משפט. חזקת החפות שמורה לכולם, גם לראש הממשלה".

בנוסף, התייחס ליברמן לאפשרות כי יצטרף לממשלה בראשות בני גנץ ואמר כי הסיכוי שיצטרף לא קיים. "אני רוצה ראש ממשלה שיש לו יכולת ביצוע. ראיתי איך הוא פיקד על מבצע צוק איתן, מעולם לא הסתרתי את דעתי".

ח"כ ינון אזולאי מסר בתגובה לדבריו של ליברמן בשבת תרבות: "מר ליברמן מעולם לא סיים קדנציה שלימה בתפקידיו אשר כיהן - ליברמן רואה את הסקרים דבר שגורם לו לאיבוד עשתונות מוחלט. השר דרעי ימשיך לחולל מהפכות בתפקידו כשר הפנים לטובת מדינת ישראל יהודית ומסורתית".

אביגדור ליברמן אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד