י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעקבות הפרסומים

ח"כ גפני מבהיר: "לחלוטין לא נשב עם לפיד ולא נתמוך בגנץ" • צפו

יושב ראש 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הודף את השמועות על אפשרות להצטרפות לקואליציית לפיד-גנץ | "אנחנו הולכים עם ביבי", הצהיר גפני וטען כי כל האמירות האחרות בעניין הזה הם עורבא פרח| ביהדות התורה מעבירים ביקורת על הפצת השמועות הזדוניות בעניין | צפו בוידאו

ח"כ גפני מבהיר: "לחלוטין לא נשב עם לפיד ולא נתמוך בגנץ" • צפו
חבר הכנסת משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הפרסומים כי בדגל התורה לא שוללים הצטרפות לקואליציית בני גנץ במקרה והוא לא יקיים את הסכם הרוטציה עם יאיר לפיד, חה"כ משה גפני מכחיש את הדיווחים "עורבא פרח - זה לא נכון".

חה"כ משה גפני הצהיר הערב בסרטון מיוחד כי "דגל התורה הולכת עם ביבי כפי שאמרנו מתחילת הדרך. אנחנו לא נשב לחלוטין עם לפיד, לא נתמוך בגנץ אנחנו הולכים עם ביבי וכל האמירות האחרות בעניין הזה הם עורבא פרח - זה לא נכון".

"יחד עם זאת אנחנו לא", הוסיף גפני, "אנחנו לא רוצים להביא את החסרונות של לפיד בזה שכאילו הוא לא טוב עם החרדים ולא טוב עם הדתיים - לא מכאן מתחילים החסרונות שלו".

לדברי יו"'ר ועדת הכספים, "החסרונות שלו מתחילים עם זה שהוא היה שר אוצר גרוע, עשה נזק לכלכלה בישראל, לא הטביע חותם על כלום, אם הוא רוצה להיות שר החוץ אז גם מדיניות החוץ שהיא מצליחה - תיפגע".

"אנחנו סבורים שהוא לא ראוי לשלטון מאלף ואחד סיבות גם לנושא של החרדים, אבל בשולים, העיקר זה זה שהוא לא יכול להיות לשר שר אוצר כבר ראינו ולא שר החוץ שאני מקווה שלא נראה", ציין גפני.

משה גפני יאיר לפיד בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד