י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עם 'לאומית' בטוח שתהיו שמחים בפורים

'לאומית שירותי בריאות' ביוזמה משותפת עם 'איחוד הצלה' למען פורים בטוח ונטול אסונות • כל הפרטים

עם 'לאומית' בטוח שתהיו שמחים בפורים
לוגו שמחים בטוח צילום: יח"צ

פורים בפתח, ולצד השמחה הגדולה ברחובות ובבתים קיים חשש מפני פגיעות מסויימות שנובעות מחוסר זהירות, בעיקר ע"י ילדים – אך לא רק. מידי שנה מתרחשים אסונות שונים שגורמים לפציעות – לפעמים בלתי הפיכות – של ילדים ומבוגרים, כשלא פעם הדבר נובע מחוסר זהירות ו/או חוסר מודעות. רק בשבועות האחרונים אירעו מספר מקרים מצערים בהם נפצעו ילדים כתוצאה מנפצים, תחפושות מסוכנות וכיו"ב.

מי שמרימה את הכפפה בנושא היא 'לאומית שירותי בריאות' שיוצאת בימים אלו ביוזמה מבורכת שמטרתה להגביר את המודעות לנושא הבטיחות בפורים בקרב ילדים, בדגש על הצורך להימנע מנפצים ומשחקים מסוכנים. במסגרת היוזמה, לה שותף גם ארגון 'איחוד הצלה', ייערך הפנינג חוויתי ועשיר לילדים בריכוזים החרדים השונים. המשתתפים ייהנו משורה של סדנאות, תוכניות ותכנים ייחודים, שגם יספקו להם הנאה רבה, גם יחדדו אצלם את המודעות בנושא בטיחות בפורים וגם יוכיחו שאפשר "לשמוח על בטוח" גם בלי שימוש בנפצים ומשחקים מסוכנים.

חשוב להדגיש שהתוכניה באירועים הללו כוללת לצד הסבר וחומר לילדים, גם הנחיה מפורטת והדרכה להורים באותם נושאים. הפעילות תתקיים כאמור בריכוזים החרדים הבאים: ביתר עילית, ירושלים, בית שמש, אלעד, מודיעין עילית, אשדוד, קרית גת וצפת.

מומלץ לעקוב אחר הפרסומים בנושא

היוזמה הנוכחית של 'לאומית' מצטרפת לשלל יוזמות ופעולות שלה ברחוב החרדי בנושא רפואה מונעת והגברת מודעות לסכנות שונות.

"אנחנו ב'לאומית' שמחים תמיד להעניק את השירות הטוב והמקצועי ביותר לכל מי שזקוק לכך. יחד עם זאת, חשוב לנו למנוע מראש ככל הניתן תקלות ובעיות. הדבר נוגע הן להגברת המודעות של הציבור לאורח חיים בריא ומניעת מחלות באופן גורף, והן לעניינים ספציפים כמו בטיחות בפורים, שהניסיון מוכיח שמודעות וזהירות מוקדמות – מונעות הרבה עוגמת נפש וסיבוכים בהמשך", אומרים ב'לאומית'.

בהקשר הזה מדגישים ב'לאומית' את סדרת ערבי הבריאות שהפכה לשם דבר בציבור החרדי. ערבי הבריאות נערכים במתכונת של הרצאות בנושאי בריאות ורפואה, לצד תוכנית אומנותית, כשע"פ רוב הערבים הללו פתוחים ללקוחות כל הקופות – מה שמלמד על המחוייבות העמוקה של 'לאומית' לציבור החרדי ובריאותו. עד כה נערכו ערבי בריאות רבים בכל הריכוזים החרדים בארץ, כשהביקוש להשתתפות בהם שובר שיאים, עם מאות עד אלפי משתתפות בכל אחד מהם.

איחוד הצלה בטיחות פורים לאומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד