י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מקרן ביתי מומלץ: מקרן Benq TH683

מקרן Benq TH683 היינו מקרן רב פונקציונליות, בעל רמה גבוהה במיוחד, היכול לשמש גם כמקרן לקולנוע ביתי, וגם לשימושים אחרים • כל הפרטים

מקרן ביתי מומלץ: מקרן Benq TH683
מקרן ביתי צילום: pixsabay

המקרנים משמשים אותנו היום כתחליף מועדף למסך הפזלמה. המקרנים מהווים יתרון ענק על מסכי הפזלמה, מבחינת נוחות, מבחינת ניידות ומבחינת חדות. בזמן שמסכי הפלזמה לא ניתנים לשינוי לאחר הרכישה, המקרנים מעניקים לנו חופש בגודל ההקרנה, איכויות ואופן השימוש. האם המקרנים עדיפים על מסכי הפלזמה?

מסך פלזמה או מקרן איכותי?

יש שיעדיפו את מסך הפזלמה על גבי המקרן. הבעיה מתחילה כאשר אנחנו רוצים להרגיש ניידים יותר. בכדי להרכיב את מסך הטלוויזיה נצטרך לקדוח בקיר או להניח את המסך בצורה נכונה. מסכי הפלזמה לרוב כבדים ודורשים שני אנשים שירימו את המסך העדין, כל זה קורה בזמן שהמקרן שוקל רק 1.9 קילו, גודלו כגודל קופסא סטנדרטית והוא ניתן להתניידות בקלות. את מסכי ההקרנה גם כן ניתן להעביר בקלות, אם מדובר בשימוש ע"י מסך מקרן חשמלי, אזי, ניתן לקפל אותו בתום השימוש בעזרת השלט וכך הוא לא תופס מקום. בנוסף, כאשר מדובר במקרן יש לנו את האפשרות לשחק עם גודל ההקרנה, בעוד שבמסכי הפזלמה, הגודל שבחרנו הוא זה שישרת אותנו. המקרן נותן לנו תחושה של יוקרה, מקצועיות, והרגשה חופשית יותר.

על הדגם TH683

חברת Benq לא מפסיקה להפתיע, הפעם עם הדגם הזה. מקרן מדגם Benq TH683 בנוי בצורה המקצועית ביותר מבחינה טכנית. מבחינה חיצונית המראה שלו סטנדרטי, הגודל שלו ממוצע ומשקלו קל. לדגם יש רמקול מובנה אך אפשר לחבר אליו עוד רמקולים. יש כניסות HDMI, VGA+S ו VIDEO+RCA. מעבד התמונה חדיש ואיכותי. איכות הרזולוציה גבוה ומתאימה לכלל שידורים. חיי הנורה יספיקו לכם עד לכ 10,000 שעות. הגודל נע בין 30 אינטש ל 300 אינטש. יחס הניגודיות גבוה והדגם מצויד במערכת DLP המתקדמת.

מפרט טכני

דגם: TH-683

טכנולוגיה: DLP

רזולוציה טבעית: 1920X1080 FULL HD

עוצמת הארה:  3200 ANSI LUMENS

ניגודיות: 1:13000

גלגל מנורה: 6 צבעים

תומך HD: יש

כניסת HD: יש

הקרנה ב-D3: יש

גודל מסך: 30 עד 300 אינצ'

יחס מימדים: 16:9 או 3:4

חיי מנורה: 10,000 שעות

רמקול מובנה: יש

משקל: 1.9

כניסות: VGA+S. VIDEO+RCA. HDMI.

נתונים נוספים: Auto Keystone, מעבד תמונה 2018 איכותי

היתרונות של המקרנים

  • ניידות - בניגוד למוצרי שידור והקרנה שונים, למקרנים יש יתרון משמעותי. אין דרישה להתקן מקובע מסוים לרוב (למעט המסך החשמלי), את רוב המסכים ניתן להרים לבד, אלא אם כן מדובר על מקרנים בסדר גודל שעולה על כמה מטרים. ישנם אפילו מקרני כיס, כשמם כן הם, הם נקראים כך בגלל הגודל הזעיר שלהם שיכול להיכנס לכיס של המכנס הסטנדרטי.
  • גודל הקרנה - בעוד שמסכי הטלוויזיה מעניקים לכם גודל אחיד, המקרנים נותנים לנו אפשרויות שונות של גדלים שניתן לשחק איתם לפי הצורך שלנו, כמות האורחים ואופן השימוש. שטח ההקרנה יכול להגיע למימדים עצומים, אפשר לשחק עם הגודל גם בעזרת המקרן וגם בעזרת מסך ההקרנה החשמלי שניתן לבחור את הגודל הרצוי איתו. המקרנים נעים בטווחים רחבים, החל מאינטשים ספורים ועד לגודל הקרנה שעומד על 300 אינטש.

חסרונות של המקרנים

  • אביזרים נלווים - גם כאשר אתם קונים מקרן וגם כאשר אתם שוכרים אחד, עליכם יהיה גם להוסיף כסף על המסך הנלווה אליו. תוכלו כמובן להקרין על גבי קיר חלק אך בשביל להנות כמו שצריך מחוויות השימוש תצטרכו להוסיף כסף על מסך הקרנה מקצועי.
  • הקרנה באור יום - בכדי שתוכלו לראות את מה שמוקרן על גבי המסך או הקיר בצורה ברורה תצטרכו להקרין כאשר החדר חשוך כמעט במלואו, רק כך תוכלו להנות מהצפייה כמו שצריך. למרות זאת, יש היום מקרנים שיכולים לגבור מעט על חסרון זה בעזרת מסכים ייעודיים וטכנולוגיה חדישה. גם פה ניתן לראות את הפער בין מסכי טלוויזיה ובין המקרנים.

מחיר

מחירי המקרנים משתנים בהתאם לדגם ובהתאם לחברה. חברת Benq דואגת לתת לנו מחירים שפויים בעוד שהמוצרים ברמות הגבוהות ביותר, עמידים וחזקים. מחיר הדגם TH683 כפי שמצאנו בחברת ענק הסאונד עומד על כ 8995 שקלים. המחיר בנוי על אורך חיי הנורה (10,000 שעות), איכויות שונות של מקרן זה ומערכת ה DLP החזקה. כמו כן, דאגו לרכוש את המוצר ממקום אמין ואיכותי שמוסמך לעבוד על מקרנים. הימנעו מרכישות לא אחראיות, קיימים הרבה זיופים בתחום זה.

 

לסיכום

חברת Benq היא מבין החברות הוותיקות שעדיין מתמחות בעולם המקרנים. היום המקרנים כבר מחליפים את מסכי הפלזמה המסורבלים. בעוד שמסכי הפזלמה לא מעניקים לנו ניידות, חופשיות עם גודל ההקרנה ואיכות שידור, המקרנים מציעים לנו הכל במוצר אחד קטן וקליל. דגם ה TH683 נותן לנו אפשרות להקרין את כל מה שאחנו צריכים במכשיר אחד. בין אם מדובר בהקרנת הרצאות ובין אם מדובר בהרצת משחק חדש לקונסולת המשחקים, זאת בזכות מערכת ה DLP שנמצאת במכשיר.

אורך חיי הנורה של הדגם עומד על 10,000 שעות, אורך חיי המקרן הינם ממושכים. יחס הניגודיות גבוה ומאפשר הרצה של כמעט כל דבר בזכות איכות המקרן. למקרנים יתרונות רבים, גם מבחינת ניידות וגם מבחינת אפשרות גודל הקרנה, בדגם זה תוכלו לבחור להקרין לפי רצונכם מבין 30 אינטש ועד 300 אינטש. למקרנים יש גם חסרונות, בכדי שתוכלו להנות מהמכשיר תצטרכו לרכוש גם אביזרים נלווים, בשביל שהמקרן יקרין באיכות המתאימה לו נצטרך מסך הקרנה טוב ומקצועי. בנוסף כאשר נרצה להקרין באור יום יהיה קשה לראות כמו שצריך, תוכלו לגבור על חיסרון זה בעזרת מסכים יעודיים.

המחירים של המקרנים גבוהים אך הם ישמשו אתכם לאורך זמן. דאגו לרכוש ממקום אמין ואיכותי שיעניק לכם ליווי מקצועי וסבלני.

 

מקרן מסך שי שידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד