כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מהכינוס הסגור

נתניהו הוקלט: כך היינו מפסידים את הבחירות

עדיין חודש לפנינו וישנה עבודה רבה עד לניצחון, אך ראש הממשלה שהוקלט בסתר נשמע מבהיר לבכירי מפלגתו, כי לולא היה לוחץ על איחוד מפלגות הימין, הבחירות כבר היו מוכרעות והניצחון היה בכיסם של גנץ ולפיד 

נתניהו הוקלט: כך היינו מפסידים את הבחירות
נתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"עשינו את איחוד המפלגות כדי להבטיח נתח מספיק גדול, משהו שעובר את אחוז החסימה. בלי האיחוד הזה היינו מפסידים, הבחירות כבר היו מוכרעות", כך נשמע יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו במפגש סגור שקיים אתמול עם בכירי מפלגתו.

בהקלטות שפרסם לראשונה כתב הכנסת של 'כאן 11' זאב קם במהדורה המרכזית, התייחס ראש נתניהו גם לגבי המפלגות שעדיין מתמודדות על קולות הימין ולא עוברות את אחוז החסימה, כמו 'יחד' של אלי ישי, 'מגן' של גל הירש ו'גשר' של אורלי לוי אבקסיס;  "אנחנו נחליט, נקבל החלטה מה לעשות עם מפלגות שנראה לנו שלא עוברות את אחוז החסימה. נראה לאן זה מתפתח, לא לגעת בזה. יש גם השפעה של המסרים שלנו שנראה מה הם עושים", הבהיר נתניהו לבכירים שישבו עמו.

עד כדי כך נלחם נתניהו כדי שגוש הימים לא יאבד מכוחו, שהוא מוכן בפה מלא להכריז על הלגיטימיות של 'עוצמה יהודית' להיבחר לכנסת, "התקשורת לא מפסיקה לפרגן. לא רק בגלל שיש איזה שדרן שמסרב להכפיף את עצמו למשטרת המחשבות. הם גם אומרים 'איך יכול להיות שהליכוד עושה בלוק טכני', עם מפלגה אחת בימין שבמקרה הטוב, אני מקווה שיהיו לה שני חברי כנסת, זה אומר שקיבלנו הרבה מאוד קולות", כך נתניהו בכנס סגור שקיים בעיר שדרות בדרום הארץ.

 

בנימין נתניהו הליכוד בחירות 2019 בחירות לכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד