י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאחורי הקלעים

הודרה מסלפי והקמפיין: הברוגז של השרה

בליכוד קיבלו החלטה שלא לשים בפרונט את השרה רגב, מכיוון שסקרים שערכו, העלו כי לא רק שאינה גורפת קהלים חדשים אלא אף עלולה לגרום נזק לקמפיין המפלגה שחפצה להמשיך ולשלוט | רגב כעסה גם על הדרתה מהסלפי וביטלה ראיון באולפני הליכוד

הודרה מסלפי והקמפיין: הברוגז של השרה
סלפי של נתניהו ובכירי הליכוד צילום: שרון רביבו

הליקוק והחנופה למשפחת נתניהו לא תמיד משתלמת או לפחות לא לאורך זמן: שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, שהגיעה למקום השישי והמכובד ברשימת 'הליכוד' לכנסת, כועסת על כך שמודרה מישיבת סיעה שקיים ראש הממשלה השבוע במרכז מורשת בגין, במלאות 27 שנים לפטירתו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין, כאשר הוא מפגין אחדות מופלאה בצילום סלפי יחד עם בכירי התנועה, בהם: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שר החוץ ישראל כץ, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, השר לשעבר גדעון סער ושני האישים החדשים בצמרת הרשימה - שר הקליטה יואב גלנט ור"ע ירושלים לשעבר ניר ברקת.

על פי דיווחה של הכתבת דפנה ליאל ב'ערוץ 12', בסקר שערכו בליכוד, הגיעו למסקנה כי רגב מתקשה למשוך קהלים נוספים ואפילו מסוגלת לגרום נזק, ועל כן הוחלט להצניעה בקמפיין הבחירות.

בתגובה למידור, ביטלה השרה רגב ראיון שנקבע עמה באולפני 'הליכוד טי וי' בהגשת אלירז שדה. היא אף הוסיפה ועקצה את המצולמים בסלפי, כי כל אחד מהם "מוזמן למלא זמן מסך באולפן הליכוד".

בליכוד שמכירים בכוחה של רגב ובעובדה שהצליח להתברג במקום כה גבוה בפעם השנייה ברציפות, ניסו להרגיע אותה ומעריכים כי יצליחו להתגבר על המשבר שנוצר מולה.

ממפלגת 'הליכוד' מסרו בתגובה לידיעה כי ראש הממשלה מעריך את השרה רגב, והוסיפו כי היא תמשיך להיות חלק משמעותי בקמפיין המפלגה.

עם זאת, לדברי הכתבת דפנה ליאל, "למרות המילים החמות נראה כי מאחורי הקלעים המצב הרבה יותר סוער".

רגב הגיבה לדיווח בערוץ 12: "תוצאות הסקר לא מפתיעות אותי. דפוס ההצבעה בחברה הישראלית נוטה לגברים ממוצא אשכנזי.

"אני שמחה שדפוס ההצבעה בליכוד שונה ושוויוני הרבה יותר ומאפשר לנשים מזרחיות חזקות להתברג בצמרת הרשימה. אני שמחה שבפעם השנייה ברציפות נבחרתי על ידי מתפקדי הליכוד כאישה הראשונה הממוקמת ברשימה - במקום החמישי ובצמרת הנהגת הליכוד.

"כפי שאמרתי בעבר, לצערי הסוגיה העדתית עדיין מצויה חזק בחברה הישראלית. אני גאה שפעלתי מול האליטות בתרבות והצלחתי לנפץ את הדלתות של המועדונים הסגורים שחשבו שהתקציבים מיועדים רק למוסדות התרבות במרכז הארץ ולתרבות המערב".

"אני קוראת לנשים ולגברים המאמינים בדרכי, להצטרף לליכוד ולחזק את דרכי כדי שאמשיך לקדם באומץ סוגיות רבות בחברה הישראלית - סוגיות אשר דורשות ניעור".

"את תרומתי לליכוד, הן אלקטוראלית והן מבחינת העשייה הרבה שלי, אני מכירה גם מהסקרים וגם ממיקומי בפריימריס האחרונים. תודה לכם מתפקדות ומתפקדי הליכוד על האמון בי ובדרכי".

בתוך כך, מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר: "ראש הממשלה מעריך מאוד את פועלה של השרה מירי רגב שנהנית מפופולריות רבה ומתמיכה רחבה בקרב אזרחי ישראל ובוחרי הליכוד והיא תמשיך להיות חלק משמעותי בקמפיין הבחירות".

צילום סלפי בנימין נתניהו סיעת הליכוד בחירות לכנסת בחירות 2019 קמפיין בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד