י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מכבי הציגה למנהלי קשרי הקהילה נתוני צמיחה מרשימים

בכנס הוצגו הנתונים המרשימים של צמיחת מספר המבוטחים ב'מכבי' בכל רחבי הארץ, כקופה המובילה, המתאימה את שירותיה לאופי המגזר החרדי • מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "מכבי רואה במערך קשרי הקהילה, זרוע מעשית ורגישה, הנמצאת בשטח, 'מרגישה' את החבר ומסייעת לו" • מנהל השיווק במגזר החרדי הרב משה שלזינגר: "הנתונים במגזר החרדי לא מפתיעים, והם נזקפים לזכות פעילותם הענפה של מתאמי קשרי הקהילה ברחבי הארץ" • בשנה החולפת הצטרפו למכבי בנוסף עוד 1000 דרכונאים, בחורי ישיבות ובנות סמינרים • מנהלת השיווק הארצית הגב' נירית בן קיש ציינה את חשיבות המערך כחלק מתפיסת עולם שלמה של מכבי, המוכיחה את עצמה בכל שנה מחדש

מכבי הציגה למנהלי קשרי הקהילה נתוני צמיחה מרשימים
כנס מתאמי קשרי קהילה צילום: יח"צ

'מכבי שירותי בריאות' קיימה אירוע סיכום רבעון מיוחד, בהשתתפות מנכ"ל 'מכבי' מר רן סער, צמרת השדרה הניהולית החרדית, מנהלי המרחבים בריכוזים החרדיים, ועשרות מתאמי קשרי קהילה מרחבי הארץ.

הרב משה שלזינגר, מנהל השיווק למגזר החרדי, הציג למשתתפים את נתוני ההצלחה שרשמה 'מכבי' בכל המחוזות בשנה החולפת, והדגיש כי גם ב-2018 מסכמת 'מכבי' צמיחה חיובית של מבוטחים, עם גיוס נטו של לא פחות מ-28,675 חברים חדשים, עם שיעור הנאמנות הגבוה ביותר מבין כל הקופות, וציין שכבר בתחילת 2019 נרשמת מגמה זהה. עוד הודגש כי בשנה החולפת הצטרפו למכבי גם  1,000 דרכונאים, בחורי ישיבות ובנות סמינרים.

התחזקותה של מכבי מהווה תוצאה טבעית ומתבקשת להשקעתה העצומה בפריסת שירותים נרחבת, ובפעילות מתמדת להרחבתם בכל רחבי הארץ. בריכוזיים החרדיים, זוכה 'מכבי' להערכה מיוחדת, הודות לפעילותם הענפה של מתאמי קשרי הקהילה, הפועלים לשמירה על קשר הדוק עם הציבור, מובילי הדעה ורבני הקהילות. בנוסף, שוקדת 'מכבי' ללא הפסקה על התאמת והנגשת שירותים רפואיים, תוך הלימה מלאה לצרכיהם הייחודים של מבוטחיה החרדיים. פעילות חשובה זו הביאה לאמון יוצא דופן של המגזר החרדי ל'מכבי', המתבטא בנתון פשוט, אך מדהים: מכבי היא קופת החולים המובילה ברוב הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ.

מכבי הינה הקופה הראשונה שהרימה את הכפפה והקימה מערך ארצי מקיף ומקצועי של מתאמי קשרי קהילה. צעד זה נולד מתוך קשב עמוק לצרכי ומאפייני הציבור החרדי, שהביא להבנה, כי רק מי שמגיע מתוך המגזר יכול לגשר בין השירותים הרפואיים ונותניו, לבין מקבלי השירות - המבוטחים החרדיים.

במכבי מקדמים בשנים האחרונות את שדרת ההנהלה החרדית, עליה נמנים מנהלי מרחבים ומרכזים רפואיים חרדיים. בהם מנהל מרחב אלעד ר' ברוך שטרן, סגני מנהל מרחב בני ברק ר' יוסף בינדר ור' יוסף ליפשיץ, סגן מנהל מרחב ערד ר' אריה קליין, מנהל המרכז הרפואי 'נחלת יצחק' באלעד ר' מוטי שחורי, מנהלת המרכז הרפואי רמת שלמה גב' דבורה מילר, מנהל המרכז הרפואי רמת אשכול בירושלים ר' אבי ארנטרוי, מנהל המרכז הרפואי רוממה בירושלים ר' זאב רייכמן, ומנהל המרכז הרפואי ברובע ז' באשדוד ר' חנוך פלדמן. נוסף לזאת, מונו רכזים חרדים במחוזות המגזריים, על מנת להעניק מענה מקצועי וזמין למבוטחים.

הרב שלזינגר קידם בברכה את מתאמי קשרי הקהילה, אליהם חברו לאחרונה הרב יעקב שקול והגב' ליטמן בחצור הגלילית, הרב יעקב בורד בטבריה, הרב ישעיה פורטוג בהר יונה, הרב יעקב קרלינסקי והרב שלום ממליה בקריית אתא, והרב שמואל קליין בבני ברק, המשמש גם כרכז בני הישיבות ותלמידות הסמינרים אזרחי חו"ל.


הרב שלזינגר הוסיף והודה באופן אישי לרכזת הפרויקטים במגזר החרדי, הגב' מיכל צרפי, הפועלת רבות לקיום ימי עיון ולמידה מקצועית, לכל צוותי מכבי הפועלים במגזר החרדי ולמערך מתאמי קשרי הקהילה, על מנת להתאים ולהנגיש כל העת את השירות למגזר החרדי.

מר רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות,  ציין את הערכתה הרבה של הנהלת מכבי למתאמי קשרי הקהילה, ואמר: "מכבי שירותי בריאות מאמינה ומוקירה את המערך החשוב של מתאמי קשרי הקהילה, המהווה 'גשר' בין שירותי מכבי המקצועיים, לבין חבריה. אנו רואים במערך המתאמים, זרוע מעשית ורגישה, הנמצאת בשטח, 'מרגישה' את החבר, ומסייעת לו ככל שניתן".

הגב' נירית בן קיש, מנהלת השיווק הארצי: "מכבי סללה דרך רגישה וקשובה בתוככי המגזר החרדי, שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. מערך מתאמי קשרי הקהילה הענף, הוא חלק מתפיסת עולם שלמה של מכבי, המחברת בין מומחיות בכל התחומים, לבין חמלה, אכפתיות ורמת שירות גבוהה וזמינה".

הגב' מיכל צרפי רכזת פרויקטים מגזר חרדי במכבי, סיכמה את המפגש המקצועי וציינה "נמשיך בהעצמת השדרה הניהולית והמתאמים בימי עיון מקצועיים, על מנת להעניק את השירות המיטבי לחברי מכבי".

 

ראש אגף משאבי אנוש, ארי אור: "מערך מתאמי קשרי הקהילה במגזר החרדי, מורכב ברגישות רבה, ונברר בקפידה רבה, על מנת שיכלול את מיטב אנשי הצוות המומחים והרגישים. עבודתם המסורה של המתאמים מוכיחה את עצמה בשטח, ומאפשרת להם להתקדם ולהשתלב בשדרה הניהולית החרדית בהמשך תפקידם".

 

קשרי קהילה מכבי צמיחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד