י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הבבא ברוך: "אבי הקדוש בא אלי בחלום" • צפו

יושב ראש ש"ס אריה דרעי לתפילה מיוחדת בקברו של הבאבא סאלי זצ"ל כשהוא מלווה בבנו האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא שחשף בפניו חלום מיוחד על אביו הגדול

הבבא ברוך: "אבי הקדוש בא אלי בחלום" • צפו
מסע ש"ס בציון הבבא סאלי בנתיבות צילום: יעקב כהן

במסגרת סיורי הבחירות של תנועת ש"ס, הגיע היום (שני) יו"ר התנועה השר אריה דרעי לתפילה מיוחדת בקברו של הבאבא סאלי זצ"ל כשהוא מלווה בבנו האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא יחד עם בנו רבי משה אבוחצירא, בנו רבי יצחק אבוחצירא, האדמו"ר רבי יעקב ישראל איפרגן הרנטגן.

בסיום התפילה האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא אמר בדבריו כי, "יום הבחירות זה יום הדין. בשנה שמו"ר אבי הקדוש נפטר קמה תנועת ש"ס והוא אמר לי חייבים לתמוך בש"ס, רק הם דואגים לציבור הספרדי". בנוסף חשף האדמו"ר: "אבי הקדוש בא אלי בחלום ואמר לי שמה שאני מברך יתקיים ואני מבטיח שמי שיצביע לש"ס יהיה לו את כל הברכות".

בהמשך הגיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לקברו של הגאון הרב יורם אברג'ל זצ"ל לברכה שכזכור תמך בבחירות החולפות במועמדותו של אלי ישי וסיעת יחד, כשבנו וממשיך דרכו הרב אברג׳יל אמר לאחר התפילה על קבר אביו: "לפני שאבי הצדיק נפטר הוא קרא לרב אריה דרעי שיבוא אליו כדי לברך אותו בברכת הצלחה ורבי אריה לא הספיק -הצוואה שלו לעזור ולתמוך בכל הכוח בתנועת ש"ס".

ש"ס בבא סאלי בבא ברוך הרב יורם אברג'ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד