ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מזעזע

יהודיה נזרקה ליער לאחר שנרצחה באכזריות

מזעזע: צעירה יהודייה שטעתה בזיהוי ועלתה לרכב שהיה נדמה לה כמונית - ננעלה בתוך הרכב, עברה התעללות וגופתה הושלכה ליער לאחר שנרצחה באכזריות • כל הפרטים

יהודיה נזרקה ליער לאחר שנרצחה באכזריות
צללית אישה צילום: ארכיון בחדרי

גבר בן 24 הואשם בהריגת אשה יהודיה שנכנסה למכוניתו בטעות. הנהג הרוצח הפעיל את נעילת הדלתות במושב האחורי שלו, כך שהדלתות ייפתחו רק מבחוץ. כך נמסר ממשטרת דרום קרוליינה.

הצעירה הייתה אמורה לעלות למונית של חברת 'אובר', אך התבלבלה מאחר וזה היה באמצע הלילה. היא עלתה לרכב אחר בטעות; הנהג, מסתבר, היה רוצח. הוא פגע בה קשות ואז רצח אותה והשליך את גופתה ביער.

מפקד המשטרה, סקיפ הולברוק, אמר כי החוקרים מצאו את דם הקרבן ברכבו של נתנאל דייוויד רולאנד (לא יהודי) בן ה- 24, שנעצר והואשם במותה של סמנתה ג'וזפסון בת ה-21, סטודנטית מאוניברסיטת דרום קרוליינה מרובינסוויל שבניו ג'רסי.

החוקרים לא אמרו מה עשה הרוצח לצעירה היהודייה מרגע שהיא נכנסה לשברולט השחורה שלו במחוז קולומביה בסביבות 1:30 בבוקר יום שישי לפני שבוע, ועד לזמן בה גופתה נזרקה ביער בדרך עפר במחוז קלרנדון כמאה קילומטרים משם.

ג'וזפסון ספגה חבלות רבים בראשה, בצוואר, בפניה, בגופה העליון, וברגלה, כל נאמר בצו המעצר שפורסם בתחילת השבוע על ידי מחלקת אכיפת החוק של המדינה, לא נאמר בצו איך ועם מה הוא תקף אותה.

דמה של ג'וזפסון נמצא בתא המטען ובתוך המכונית של רולנד יחד עם הטלפון הסלולרי שלה, אקונומיקה, מנקה חלונות וחומרי ניקיון. "זה היה קשה לראות", אמר מפקד המשטרה במסיבת עיתונאים בשבת האחרונה.

ביום רביעי בצהריים התקיימה הלוויה בצומת פרינסטון, ועברה דרך בית הכנסת שם סמנתה ג'וזפסון חגגה בת מצווה. כך דווח האתר Yeshiva world news.

ציידים מצאו את גופתה של ג'וזפסון ביום שישי אחר הצהריים בשבוע שעבר, שעות ספורות לאחר שהושלכה, באזור שהיה "קשה מאוד להגיע אליו, אלא אם ידעת איך להגיע לשם", אמר מפקד המשטרה.

רולנד התגורר לאחרונה באזור, אמר מפקד המשטרה. לילה לאחר חטיפת ג'וזפסון, הבחין שוטר ממשטרת קולומביה בשברולט חשודה מדגם אימפלה; "הנהג החל לרוץ מהמקום אך נעצר לאחר מרדף קצר", אמר מפקד המשטרה הולברוק.

הוא לא הופיע בפני שופט בעת דיון עליו, הוא ויתר על ההגעה לבית המשפט, ולא פורסם האם היה לו עורך דין או שהוא קיבל ייצוג מהסנגוריה הציבורית.

בקמפוסים ברחבי ארה"ב מזכירים קבוע לסטודנטים לוודא שהרכב שהגיע מתאים למודל, למספר הרישוי ולתמונה של נהג המונית לפני שנכנסים לרכב. כמו כן, שיבקשו מהנהג לומר את שמם לפני שהם מציגים את עצמם, כדי לוודא שהנהג אכן קיבל את ההזמנה.

"היא פשוט בטעות נכנסה למכונית וחשבה שזה המונית", אמר מפקד המשטרה. אביה של סמנתה, סימור ג'וזפסון אמר לסוכנות הידיעות AP: "סמנתה היתה לבדה. לא היה לה שום סיכוי, לא היה שם אף אחד נוסף, הדלתות היו נעולות במנעול הבטיחות של הילדים, לא היה לה שום סיכוי".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד