י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המצלמות תיעדו הכל

פרקליט החשוד בתקיפה בחיידר: "תיק סגור"

מעצר החשוד בפגיעה חמורה בילד בחצר תלמוד תורה בירושלים הוארך שוב • הטוען המשטרתי דיווח לשופט כי במסדר זיהוי שנערך, המורים שהתלוננו זיהו את החשוד במעשה • לדבריו, קיים תיעוד של התקיפה

פרקליט החשוד בתקיפה בחיידר: "תיק סגור"
ילד. אילוסטרציה צילום: unsplash

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: הוארך בפעם השנייה מעצרו של החשוד בתקיפת ילד בחצר התלמוד תורה בירושלים. הטוען המשטרתי ציין כי מצלמות אבטחה תיעדו את המקרה החמור והוסיף: "הזדעזעתי כשאני ראיתי אותם".

לבית משפט השלום בירושלים הובא הבוקר (חמישי) אדם בן 27 תושב שכונת שמואל הנביא בירושלים, והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים, על מנת למצות את החקירה.

הטוען המשטרתי - רס"ב אבי שבתאי, אמר לשופט אלעזר ביאלין כי מאז הארכת המעצר אתמול, התחזק החשד בצורה משמעותית כנגד החשוד. "למשיב יש מאסר על תנאי בר הפעלה בעבירה דומה". באשר לפעולות החקירה שעדיין נדרשות, אמר שבתאי כי בשלב זה הילדים לא נחקרו, אך במסדר זיהוי שנערך, המורים שהתלוננו זיהו אותו.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', עולה כי המעשה החמור והאסור תועד באופן מלא במצלמות אבטחה. "יש לי מספר סרטונים הזדעזעתי שאני ראיתי אותם" אמר הטוען המשטרתי, שהדגיש "הכל רואים".

פרקליטו של החשוד, עו"ד דותן דניאלי, אמר לשופט "אם יש להם סרטון שמתעד את האירוע לפני חודש וחצי, מה צריך לעשות היום? זה תיק סגור" וטען כי בקשת המשטרה להאריך את המעצר בשישה ימים "אין לזה שום הצדקה". לדבריו, "אין שיבוש אין כלום יש רק מסוכונת".

לאחר שהשופט התרשם שוב מחומר הראיות, אמר כי הם "מחזקות את החשד". בנוסף, נוכח עברו של החשוד שהורשע בעבר בעבירות דומות, אמר השופט כי קיימת עילת מעצר של מסוכנות באופן מובהק" בתום הדיון קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצר החשוד עד ליום שלישי הבא בשעה 10:00.

כפי שדיווחנו אתמול (רביעי) ב'בחדרי חרדים', לפני כשבועיים וחצי נכנס צעיר לחצר תלמוד תורה בשכונה חרדית בירושלים, הבחין בחצר בשני ילדים בני פחות מעשר וביצע מעשים חמורים באחד הילדים. מלמדים (מורים) שהבחינו בכך, ניגשו מיד לתוקף, אך הוא ברח. אנשי החינוך לא וויתרו, רדפו אחריו ותפסו אותו, בתגובה הוא תקף אותם בידיו ועם מקל - ונמלט.

לאחר התייעצות עם רבנים, הוגשה תלונה למשטרה ונפתחה חקירה בתחנת לב הבירה. המלמדים העידו במשטרה על מה שראו עיניהם, החוקרים ניסו לאתר את החשוד בביתו, אך הוא נעלם מעיניהם. לאחר שבוצעו פעולות חקירה שכללו ככל הנראה גם איכון סלולרי, התברר כי הוא נמצא במירון.

שוטרים ביקשו לעכבו לצורך בירור זהותו והוא ניסה לברוח מהם. החשוד נעצר והועבר לתחנת המשטרה בירושלים שם נחקר. בחקירתו, כך עולה מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', אישר ששהה באיזור, לדבריו פחד מהשוטרים ולכן נמלט.

וביערת הרע מקרבך תלמוד תורה מעשים חמורים הארכת מעצר מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד