י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מסר מרגיע?

נתניהו לחברי סייעתו: "עמלים על חוק הגיוס"

הקשיים בהרכבת הקואליציה: ראש הממשלה מעביר מסר מרגיע לשותפיו - "זה ייקח זמן - עמלים על חוק הגיוס"

נתניהו לחברי סייעתו: "עמלים על חוק הגיוס"
נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בצל הקשיים הראשוניים בהרכבת הקואליציה, ובעוד מנסים למצוא פתרון שיסדיר את המחלוקת בין 'ישראל ביתנו' לסיעות החרדיות - ראש הממשלה מעביר מסר מרגיע לשותפיו.

במהלך החלק הסגור של ישיבת הליכוד שהתקיימה אתמול (שלישי), אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו לחברי סיעת 'הליכוד' "אל דאגה, בסוף תקום ממשלה". לדבריו, "אנחנו בעיצומה של מלאכת ההרכבה".

"זאת עבודה לא פשוטה ויש לה היבטים שונים - גם בחלוקת תפקידים וגם בשליטה על תקציב המדינה ובאתגרים רבים אחרים", ציין נתניהו בפני חברי סיעתו.

נתניהו הוסיף ואמר: "אני מקווה שהעבודה הזאת תסתיים לפני התאריך הסופי, אבל אני בכלל לא בטוח בזה - כי בדרך כלל מתכנסים סביב הדד־ליין ולכן ייתכן שנגיע לתאריך השני".

נתניהו התייחס גם לחלוקה הפנימית בתוך הליכוד שצפויה להיות קשה לא פחות מהרכבת הקואליציה כולה ואמר, "אנחנו מתחילים את הפעולות הנדרשות בכנסת. אני מתכוון לשוחח באופן אישי עם כל השרים והח"כים ואשתדל לעשות זאת בימים הקרובים".

נתניהו ציין עוד כי המוקש העיקרי הוא חוק הגיוס, "אנחנו עמלים קשה על חוק הגיוס; זה ייקח זמן".

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם אמש תיעוד בלעדי של ראשי הסיעות החרדיות השר אריה דרעי וסגן השר יעקב ליצמן שנועדו לשיחה ממושכת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בשולי חגיגות ההשבעה, כשהשלושה דנו בהמשך המגעים לגיבוש הקואליציה העתידית.

נתניהו חרדים גיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד