י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרסום ראשון

בהוראת הגר"ג: אלו הם הרבנים שיגבשו את הפתרון בסוגיית הגיוס

לקראת הגברת שיחות המו"מ בין 'יהדות התורה' לליכוד בדבר הקמת הקואליציה הבאה, נועדו אמש הח"כים הליטאים עם יו"ר ועדת הרבנים של התנועה, אשר בשיחה טלפונית עם ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין מינו שני רבנים שיהיו אמונים על נושא חוק הגיוס וידריכו את הח"כים בכל צעד

בהוראת הגר"ג: אלו הם הרבנים שיגבשו את הפתרון בסוגיית הגיוס
ח"כי דגל התורה אצל ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

מגבשים קואליציה: בהוראת ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין הוחלט כי הגר"י רוזן והגר"ב סולובייציק יהיו אחראים על נושא חוק הגיוס, במו"מ הקואליציוני מול 'הליכוד', הם יעמדו מול יו"ר 'דגל התורה' חה"כ משה גפני, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

אמש (רביעי) התקיימה אסיפה במעונו של הגאון רבי נתן זוכבסקי יו"ר ועדת הרבנים של 'דגל התורה', בהשתתפות רבני התנועה וחברי הכנסת שלה, כדי לדון בדבר המו"מ הקואליציוני ולהביא את הנושאים בפני רבני התנועה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שוחח טלפונית עם הגר"נ זוכובסקי והורה כי הגר"י רוזן והגר"ב סולובייציק יפקחו ויהיו אחראים על נושא חוק הגיוס.

כאמור, במהלך הישיבה עלו הנושאים שעל הפרק בכל המו"מ הקואליציוני, כאשר סוכם כי יו"ר התנועה משה גפני, יקבל את ההנחיות בנושא חוק הגיוס מראשי הישיבות וידון איתם ובפניהם על הנושאים.

יצויין כי הגאון רבי יגאל רוזן והגאון רבי ברוך סולובייציק נמצאים בעומק העניין מזה מספר שנים. הרב סולובייציק אף עומד בראש הוועד הפועל של ועד הישיבות ואתמול השתתף בכינוס המיוחד של ראשי מועצות גדולי התורה הגר"ג אדלשטיין והגר"ש כהן בחנוכת משרדי ועד הישיבות בירושלים.

הגרי''ג אדלשטיין דגל התורה הרב נתן זוכובסקי הרב ברוך סולוביציק הרב יגאל רוזן חוק הגיוס קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד