י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרסום ראשון

הקפאת המו"מ: ליצמן וגפני ייפגשו עם נתניהו

יו"ר 'הליכוד' לא מבזבז את הזמן שנותר עד שיצטרך להציג את ממשלתו החדשה, וקובע פגישה להבוקר עם ראשי הסיעות האשכנזיות ליצמן וגפני בכדי לנסות ולפתור את המוקשים שנוצרו במהלך שיחות המו"מ מטעמו • 'בחדרי חרדים', עם כל הפרטים בפרסום ראשון

הקפאת המו"מ: ליצמן וגפני ייפגשו עם נתניהו
נתניהו, גפני וליצמן צילום: נועם ריבקין-פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: בעוד המו"מ לא מתבשל ולא מתקדם בכל הנוגע לנושאי הדת ובראשם נושאי השבת והגיוס, ולאחר שצוות המו"מ של 'יהדות התורה' ביטל אתמול (שני) את פגישת המו"מ הקואליציוני, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראשי 'יהדות התורה' ייפגשו הבוקר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ראשי הסיעות סגן השר יעקב ליצמן וחה"כ משה גפני, צפויים להיפגש עם ראש הממשלה הבוקר בשעה 09:30 בלשכתו בירושלים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

במהלך הפגישה צפויים ליצמן וגפני לדון עם ח"כ בנימין נתניהו בנושאים שעל סדר היום, בראשם נושאי המו"מ שבהם נקלעו לקשיים, כאשר 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי 'הליכוד' דחה את נוסח הסיעה החרדית שגיבש עו"ד יצחק מירון בכל הנוגע לחילולי השבת.

בנוסף, בפגישה תעלה גם סוגיית התפקידים ש'הליכוד' מסרב להעניק לידי 'יהדות התורה', את המשרדים אותם הם דורשים ומציעים להם תחלופות בדמות משרדים זוטרים.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי ראשי 'יהדות התורה' יבקשו מראש הממשלה, העומד גם בראש הוועדה המיוחדת למתן היתרי עבודה בשבת, לצמצם את חילול השבת ההמוני המתוכנן באירוע האירווזיון בעוד שבועיים, שבמסגרתו אושרה העסקתם של 30,000 עובדים בעצם שבת קודש.

יעקב ליצמן משה גפני הרכבת ממשלה בנימין נתניהו מו''מ קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד