י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפתה בסרטון המזעזע

הגננת האכזרית לחוקר: אם זו אני, אני שטן

"מי זו? זו אני? אם זו אני אז אני שטן. זה לא מסתדר לי שעשיתי דברים כאלה", כך הגיבה כרמל מעודה, הגננת המתעללת מראש העין במהלך חקירתה על הסרטון המחריד בו היא נראית מבצעת מעשים מזעזעים 

הגננת האכזרית לחוקר: אם זו אני, אני שטן
אילוסטרציה צילום: מתוך מצלמות האבטחה

סיפורה של כרמל מעודה, הגננת המתעללת מראש העין, מסרב לרדת מסדר היום, ועם גילויים מפרטי חקירתה, הוא הולך ומסתבך. כך מתמליל החקירה שהגיע בחלקו לאתר mako והתפרסם בו, מעידה על עצמה מעודה, כי אם זו היא הנראית בסרטון, היא שטן. וכך עונה מעודה, תוך כדי שהיא שומרת על מבט מושפל, התפרצויות בכי ודיבור בקול נמוך, כשהיא אינה מאמינה שהמעשים אכן נעשו על ידה.

חוקרמה יש לך לומר על החשדות נגדך?

מעודה"אני לא זוכרת כלום. לא זוכרת את האירועים ומתי הם קרו. לא זוכרת. יש מצלמות בגן".

חוקר: (מציג בפניה סרטון שבו היא נראית מעודה מתעללת באחד הילדים) "בסרטון רואים אותך מכה את הילד. מה יש לך לומר"?

מעודה"אני לא זוכרת את המקרה הזה ואת שאר האירועים. מי זו? זו אני? אם זו אני אז אני שטן. זה לא מסתדר לי שעשיתי דברים כאלה".

חוקר: "אבל רואים אותך בסרטון הזה ובאחרים שאת מכה את הילדים?"

מעודה"לא יודעת מה קרה לי באותו יום. יש לי הרבה ילדים בגן. לא זוכרת את כל מה שקורה בכל רגע . יש מצלמות. היו לי ימים קשים בגן. שחורים. לא התכוונתי לפגוע באף ילד. עשיתי דברים לא הגיוניים. זו לא אני, לא ככה אני מכירה את עצמי. זה כמו מישהי אחרת".

חוקר: "אבל רואים אותך זו את?"

מעודה"אם זה מה שרואים במצלמות שזו אני, אז זו טעות שעשיתי. אני מצטערת. באמת לא זוכרת את כל האירועים ומה קרה בהם. עבר הרבה זמן".

בינתיים מעודה נמצאת בתא שמור עם השגחה צמודה, בין היתר בעקבות איומים מצד אסירות כי יפגעו בה. בשבוע הבא עתיד בית המשפט לדון בבקשת הפרקליטות לעצור אותה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה, ובינתיים, פרקליטה, עו"ד אפרים דמרי, מבקש לשלוח אותה לבדיקה פסיכיאטרית, על אף שעד כה לא נמצאו סימנים המעידים כי אינה כשירה. לדברי גורם המקורב למשפחה, אדם נורמלי היה מוחק סרטונים מפלילים, ומעודה לא עשתה זאת, מה שעשוי להעיד כי לא פעלה מתוך שפיות מלאה.

 

ראש העין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד