כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

היוזמה המבורכת שתחבר אימהות להנקה

לקראת שבוע ההנקה שיחול בשבוע הבא, יוזמים בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה מהלך מבורך שעתיד לתת מענה לנשים המתקשות בהנקה

היוזמה המבורכת שתחבר אימהות להנקה
בית החולים בילינסון צילום: ארכיון

לקראת שבוע ההנקה שיתקיים בשבוע הבא, יזמו בבית החולים 'בילינסון' בפתח תקווה מהלך מבורך שעתיד לתת מענה לנשים אחרי לידה, שמתקשות להניק ואינן יכולות לקבל מענה מקצועי פרטי בתשלום.

הדבר החל לאחר שבצוות בית החולים זיהו מספר נשים שלא הצליחו להניק, והביעו את התסכול והכאב כתוצאה מהחוויה. "לעתים המענה המקצועי יקר מדי, או שלא נמצא בזמינות עבור היולדת, ונשים רבות אינן יודעות מה לעשות עם הרצון להניק, מול המציאות בה הן מתקשות", מסבירים בבית החולים בשיחה עם 'בחדרי – נשים'.

וכך, לקראת שבוע ההנקה, החליטו על יוזמה שהיא למעשה תרומה לקהילה ונועדה לעודד ולתת מודעות לנשים הזקוקות לכך. נשים רבות שאינן מצליחות להניק, נתקלות ביחס מתנשא או בחוסר הבנה מצד החברה, ואחת המטרות ביוזמה של בית החולים, היא לתת חיבור לנשים שירגישו בנוח עם העובדה שאינן מצליחות להניק, וכן אפשרות לשאול שאלות, לקבל תשובות מאשת מקצוע וטיפים מהנשים שיגיעו איתן במגע.

 כנרת סגל, מנהלת סיעוד בית חולים לנשים בבילינסון אומרת "אנו מאמינים כי המקום הטוב ביותר לתינוק הינו קרוב להוריו ככל הניתן ומעודדים הנקה כתזונה הטובה ביותר ליילוד. יוזמה זו של ייעוץ הנקה פרטני לנשים שכבר ילדו, נועדה על מנת לתת מענה לנשים המרגישות צורך בייעוץ מקצועי ומענה על שאלות שעולות במהלך התקופה הראשונית בבית עם התינוק החדש, ומעוניינות לקבל אותן אצלנו בבית החולים לנשים. הקרבה לאם וההנקה הראשונית, תורמים להאצת רפלקס היניקה של התינוק, דבר שמקל על תהליך ההנקה גם בהמשך".

לטובת קוראות 'בחדרי – נשים', הפרטים הטכניים: בשבוע הבא, שבוע ההנקה, ייערכו ייעוצי הנקה על ידי שלוש מייעצות בימים א' – ג' בין השעות 12:00-15:00

ההגעה לכל חברות קופות החולים, ללא תשלום, ללא כל טופס, אך מותנית ברישום מראש בטלפון: 03-9377578

 

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד