ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
מחזירות תודה

בדרך לחופה עוצרים בקלפי: 2 כלות חרדיות מספרות מדוע הצביעו

יש אנשים שצריכים תמריץ כדי לצאת לבחור ויש כלות שמתחתנות ממש היום ולא היו צריכים לשכנע אותן לעצור הכל כדי ללכת להצביע, על אף שהקלפי בעיר אחרת ממקום החתונה • מדוע שני והודיה עצרו את היום הקדוש שלהן למען הבחירות, ולאלו מפלגות נתנו את קולן? 'בחדרי נשים' עם התשובות

בדרך לחופה עוצרים בקלפי: 2 כלות חרדיות מספרות מדוע הצביעו
חופה צילום: פיקסביי

טלפונים בהולים ממטות הבחירות, דיבורים על אחוזי הצבעה שמסכנים את פני המפה הפוליטית, דרישה לצאת משאננות - כל אלו הם חלק בלתי נפרד מהיום האינטנסיבי הזה. עבור חתנים וכלות שתאריך הבחירות נפל על היום המרגש בחייהם, הדילמה לא פשוטה. לעזוב את כל עיסוקי היום הקדוש הזה וללכת לקלפי להצביע?

שתי כלות חרדיות שעברו בקלפי בדרך לחופה, מספרות ל'בחדרי - נשים': "במהלך ההכנות בין האירוסין לחתונה, נעזרנו רבות בחברי הכנסת של ש"ס", מספרת שני, שמתחתנת היום באשדוד, והגיעה לקלפי בנתניה על מנת להצביע לרשימת ש"ס. לדבריה, "לחתני הייתה בעיה עם הצבא כתוצאה מכך שלמד תקופה מסוימת בישיבה בחו"ל, וחבר הכנסת ארבל עזר לנו עם זה. בנוסף, בעיה שהייתה עם רישום הנישואין טופלה במהירות וביעילות על ידיהם. מבחינתי זו הכרת הטוב, והמינימום שאני יכולה לעשות כדי להחזיר להם".

גם הודיה, שמתחתנת היום באולם אירועים באזור חיפה, הצביעה בקלפי בקריית אתא לרשימת 'יהדות התורה'. לדבריה, "אני לא מחוברת בכלל לעולם הפוליטי. אבל בעלי קיבל ברכה מר' חיים קנייבסקי לזיווג הגון, ואנחנו מאמינים שבגלל זה הכרנו. כשראיתי שר' חיים מבקש לצאת להצביע, היה ברור לי שזה מה שאני צריכה לעשות. ועל הדרך, תמונה בקלפי לבושה בשמלת כלה, תמיד תוסיף לאלבום החתונה", היא מוסיפה בקריצה.

חופה כלה חרדית בחירות בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד