כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
13 תקיפות בשבוע!

איימו על זכריה בן ה-15 עם סכין ושדדו אותו

מכת האנטישמיות בארה"ב: נער בן 15 שנסע באוטובוס בברוקלין, הותקף על ידי שניים שאיימו עליו עם סכין, שדדו אותו וקראו לעברו קריאות נאצה

איימו על זכריה בן ה-15 עם סכין ושדדו אותו
נערים צילום: unsplash

נער חרדי שנסע באוטובוס בברוקלין, אוים עם סכין על ידי שני תוקפים ששדדו ממנו את האוזניות היקרות שהיו ברשותו (בהמשך הם החזירו לו) ובהמשך גם חטפו לו את הכיפה תוך שהם משמיעים לעברו קריאות אנטישמיות, כך מסרה המשטרה.

התקיפה והשוד הם המקרה ה-13 המדווח כפשע שנאה ואנטישמיות ברחובות העיר בשבוע האחרון, וזאת על רקע פיגוע הדקירה המחריד בבית הכנסת במונסי במוצאי שבת.

ה'ניו יורק פוסט' דיווח, כי זכריה הרשקוביץ בן 15, היה ביום שלישי באוטובוס כששני זרים הניפו לעברו סכין והסירו את האוזניות ואת הכיפה. דובר המשטרה אמר כי התוקפים החזירו לנער את רכושו לפני שברחו מהאוטובוס.

הדברים הללו מטרידים שבעתיים, מאחר וחוק חדש שעבר בניו יורק מאפשר שחרור עבריינים "קלים" ללא ערבות וללא כתב אישום, אם "לא היתה אלימות", כך שבעצם מעצרים של אנטישמיים שמקללים ומאיימים על יהודים ברחוב, או תוקפים אותם קלות, לא יועמדו לדין, ולא יישארו במעצר.

בעשרת הימים האחרונים דווח על לפחות 13 פגיעות ואנטישמיות בקרב יהודי ניו יורק, וזה עוד לפני שסופרים את פיגוע הדקירה המחריד במונסי שם נפצעו חמישה חרדים, אחד מהם עדיין במצב קשה מאוד.

אנטישמיות תקיפות אנטישמיות אנטישמיות ארה''ב ברוקלין אנטישמיות ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד