י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
בהלת הקורונה

תשובת הגר"ח לבעלי העסקים שחוששים מהקורונה

בעקבות הבהלה האוחזת בעולם כולו והחל מסוף השבוע האחרון - עם הגעתה של הנדבקת הראשונה בנגיף לישראל - גם לכאן הגיע החשש, קבוצת אנשי עסקים עלתה למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי ושאלה לעצתו: מה לעשות עם עסקיהם המושפעים לרעה מהנגיף המשתולל

תשובת הגר"ח לבעלי העסקים שחוששים מהקורונה
הגר"ח קנייבסקי צילום: שוקי לרר

נגיף הקורונה שמקורו בסין והגיע בסוף השבוע האחרון גם לישראל הביא לדאגה ובהלה גדולים, רבים מבעלי עסקים בישראל מייבאים דברים מסין, שם שוהים זמן רב במהלך השנה וכעת הם תקועים מבלי יכולת להגיע למקום או לנהל את עסקיהם כרגיל.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשבוע שעבר נשאל שר התורה הגר"ח קנייבסקי על ידי אנשי עסקים שיש להם עסקים בסין, וכן בעלי חברות שהמניות שלהם מושפעות מהעסקים בסין, האם יש לחשוש מהמגיפה שהכול יקרוס ולכן למכור הכל, או שאין מה לחשוש. 

שר התורה השיב לשואלים שאמנם יש לשמור על ההנחיות ולנקוט במשנה זהירות, אבל אין מה להילחץ ולמכור הכל ולהיכנס ללחץ, רק להרבות בתפילה שלא ייגרם נזק מכך. 

כזכור, עם תחילת התפשטות הנגיף התבטא הגר"ח קנייבסקי התבטא כי, "בימי השובבי"ם המסוגלים עלינו להלחם בעמלק כנזכר בפרשתנו - להבדל מכל טומאת מצרים ותרבות העמים, ויתקיים בנו 'כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאיך".

כידוע וכפי שדווח בהרחבה ממשלת סין ממשיכה לעשות מאמצים כבירים כדי להשתלט על וירוס הקורונה לאחר הפסדים מרובים והשלכות על הכלכלה העולמית לצד ביטול מאות טיסות. 

קורונה הרב חיים קנייבסקי סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד