י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
כתב אישום

צעקה לסטודנטית הצעירה: "יהודיה מגעילה"

שלושה חודשים אחרי התקרית האלימה, שהחלה מילולית והסתיימה בפיזית, הוגש כתב אישום נגד בת 38, שתקפה חרדית באופן מילולי שהסלים עד לתקיפה פיזית ודימום | כמו כן תקפה במילים קשות גבר חרדי שישב בסביבתה

צעקה לסטודנטית הצעירה: "יהודיה מגעילה"
היהודי שהותקף צילום: באדיבות המצלם

כתב אישום הוגש נגד אישה שתקפה מילולית ופיזית סטודנטית ישראלית ברכבת התחתית של ניו יורק.

זארינה עלי בת 38, קראה כינויים אנטישמיים שכללו "את זבל, יהודיה מגעילה, את יהודיה מסריחה" בדצמבר האחרון לעבר ליהי אהרון, בעוד חברתה של אהרון צילמה את האירוע.

אהרון ישבה ליד גבר חרדי ברכבת התחתית ועלי צעקה גם עליו כינויים קשים.

"היא צעקה לעברו אללה אכבר, אללה יהרוג אותך, יהודים מגעילים". כמו כן היא ציטטה פסוקים מהקוראן, "כשאתה רואה יהודי קיבלת אישור להרוג אותו". היא אמרה, "היא השתמשה בהרבה גסות רוח", סיפרה ליהי אהרון ל'פוקס ניוז'.

היא סיפרה כי עלי הוציאה את הטלפון סלולרי מידה של אהרון, כאשר זאת ניסתה לתעד את התקיפה המילולית, ואז תפסה אותה והיכתה אותה בעוצמה בפניה ושרטה אותה עד שהיא דיממה. עלי נעצרה באותו יום והואשמה בתקיפה. חבר המושבעים הגדול במנהטן הגיש את כתב האישום בשבוע שעבר.

בעבר דיווחנו ב'בחדרי חרדים' על אותה תקרית חריגה שאירעה ברכבת התחתית בניו יורק שהסתיימה באלימות: "ליהי אהרון עלתה לתחנת הרכבת התחתית של ניו יורק במנהטן. לאחר שעלתה לרכבת, הבחינה באישה שמפזרת את חפציה על כמה מושבים של הרכבת העמוסה", כך פרסם רודי רושמן בפוסט בפייסבוק.

רודי הוסיף לתאר, "היא שאלה את האישה אם היא יכולה להסיר את חפציה מהמושבים כדי לשבת, אך היא סירבה בטענה שהם המושבים שלה ואף אחד אחר לא יכול לשבת שם".

"כמה רגעים אחר כך ראתה ליהי את האישה מעליבה יהודי מבוגר בעל חזות חרדית שישב גם הוא בסמוך, וראתה כי הזקן הזה מותקף מילולית כבר מזה זמן מה".

תקיפה אנטישמית אנטישמיות בארה"ב כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד