כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
החשש מגל שני

העלייה נמשכת: 106 חולים מאז אמש; 300 מתים מקורונה

העלייה נמשכת: על פי נתונים שמפרסם הבוקר המטה לביטחון לאומי, מספר החולים ממשיך לזנק - וכך גם מספר המתים שעלה הבוקר ל-300

העלייה נמשכת: 106 חולים מאז אמש; 300 מתים מקורונה
חיטוי אולם אירועים מקורונה צילום: עבאד רחים אל קטיב, פלאש 90

העלייה בתחלואה: עד כה אובחנו בישראל 18,461 כשמתוכם החלימו 15,214. מאז אמש (רביעי) התווספו 106 חולים חדשים ומספר החולים הפעילים עומד על 2,947. מספר החולים הקשים עומד על 29, מתוכם 24 שנזקקים למכונת הנשמה.

בתוך כך, אחוזי התחלואה במערכת החינוך ממשיכים לטפס גם הם. כך גם מספר המוסדות שנסגרו בעקבות הידבקות אחד התלמידים או אחד מאנשי הצוות, ומספר התלמידים שנאלצים להיכנס לבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומת.

כזכור, אמש דווח ב'בחדרי חרדים' כי עקב תוצאות בדיקת קורנה חיובית לשתי מטפלות במעון "שירת פנינה" ברחוב סלומון בפתח תקווה, נדרשו כל ילדי המעון להיכנס לבידוד. בעיריית פתח תקווה פתחו את המעון לעריכת הבדיקות לילדים שנעשו על ידי קופות החולים.

בנוסף, הודיעו על סגירת מעון נוסף 'רינת ציפורה' ברחוב מוסטובוי לשבוע הקרוב, בעקבות תשובה חיובית של אב הבית. המעון נסגר עד לתאריך 18/06/2020.

כמו כן, תושב פתח תקווה הלומד בישיבת צאנז באלעד, נמצא חיובי לקורונה, בעקבות כך כ-15 תלמידים ואנשי צוות נדרשו להיכנס לבידוד.

מקרה נוסף עליו דווח אמש, בתיכון רננות, ברח' יהודה הנשיא נמצאה אמש חיובית לנגיף הקורונה. התיכון נסגר בהתאם להנחיות ו-135 התלמידות ואנשי הצוות ייכנסו לבידוד עד אשר יעברו בדיקות.

גם בישיבת 'כוכב מיעקב' טשעבין שברחוב חנה בירושלים, מהישיבות המובילות בציבור החסידי, התבקשו 300 הבחורים היום להיכנס לבידוד, בעקבות הידבקותו של המשגיח הרב הגאון רבי יודל טויבער.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד