בן גביר חתם: ייאסר שימוש על ידי המשטרה בבואש ובגז לפיזור הפגנות
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר חתם על תקנות חדשות האוסרות שימוש בבואש ובגז מדמיע לצורך פיזור הפגנות. לדבריו, המהלך נועד להבטיח אכיפה שוויונית והוגנת, לאחר שלטענתו במשך שנים הופעלו אמצעים אלו באופן שפגע בעיקר בחרדים וביוצאי אתיופיה
12:30

