י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הנתונים המלאים

הקורונה בישראל: האטה במספר החולים החדשים

על אף שמספר החולים החדשים ממשיך לעלות - מסתמנת בלימה במספרם ביחס לימים הקודמים • הנתונים המלאים והמעודכנים של המטה לביטחון לאומי

הקורונה בישראל: האטה במספר החולים החדשים
אילוסטרציה צילום: דוברות כללית

מספר חולי הקורונה ממשיך לטפס גם הבוקר, אך מסתמנת מגמת בלימה במספר החולים החדשים, כך על פי נתונים שמפרסם הבוקר (שני) המטה לביטחון לאומי.

מהנתונים החדשים עולה כי מספר הנפטרים כתוצאה מהנגיף עלה ב-2 מאז אמש, ועומד כעת על 302. בין הנפטרים הוא כזכור, אושרי אסולין בן ה-26 שנפטר לאחר שלקה בתסמונת נדירה שבאה בעקבות ההידבקות בנגיף. אסולין ידוע כחולה הצעיר ביותר שנפטר בישראל ללא ממחלות רקע. על פי הנתונים, גם מספר החולים המונשמים עלה ועומד כעת.

עד כה אובחנו בישראל 19,128 חולים, מתוכם החלימו 15,393, כך שמספר החולים המאומתים נכון להבוקר עומד על 3,433. מדובר בעלייה של 53 חולים מאז אמש.

מסיכום נתוני התחלואה במערכת החינוך עולה מספר החולים הכולל הוא 529, מתוך כ- 2,300,00 תלמידים ו-200,000 עובדי הוראה. 

193 מוסדות חינוך נסגרו כתוצאה מהידבקות של אחד התלמידים או אנשי הצוות. מספר  עובדי ההוראה ותלמידים שנמצאים בבידוד מניעתי הוא 25,669, זאת כחלק מתורת ההפעלה של מערכת החינוך, לפיה במקום בו נמצאת תחלואה המוסד החינוכי נסגר והתלמידים והצוות החינוכי נכנסים לבידוד עד לתום הבדיקות האפידמיולוגיות.

כפי שדווח אמש, בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו אושרי אסולין ז"ל בגיל 26, לאחר שסבל מסיבוך נדיר שנבע מנגיף הקורונה. ככל הידוע, הוא נחשב לנפטר הצעיר ביותר מקורונה בישראל.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד