י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מסר חד וברור"

ערעורו של ניסו שחם נדחה: ירצה מאסר בפועל

לאחר שהגיש ערעור כנגד עונש המאסר שהוטל עליו, השופטים בבית משפט המחוזי בתל אביב דחו היום את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם שהורשע בעבירות של מרמה והפרת אמונים, ועבירות חמורות נוספות

ערעורו של ניסו שחם נדחה: ירצה מאסר בפועל
ניסו שחם צילום: Miriam Alster/Flash90

בית המשפט המחוזי בתל אביב, דחה היום (שלישי) את הערעור שהגיש ניצב בדימוס ניסו שחם על עונש המאסר שנגזר עליו בבית משפט השלום. בית המשפט קבע בפסק הדין כי שחם השחית בהתנהלותו את מקום עבודתו ופגע קשות במחויבותו לאכיפת החוק ולתקינות האינטרס הציבורי שעליו הוא עצמו היה מופקד, ועל כן עונש המאסר שנגזר עליו הוא עונש ראוי המבטא את חומרת העבירות שביצע.  

כזכור, בית המשפט גזר 10 חודשי מאסר בפועל, קנס ופיצוי כספי על ניצב בדימוס ניסו שחם לאחר שהורשע בבית המשפט המחוזי בעבירות של מרמה והפרת אמונים, ועבירות חמורות נוספות.

עו"ד רונן יצחק ועו"ד ליאת יונניאן מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה אמרו: "פסק הדין – הדוחה את הערעור – מהווה השלמה מתבקשת לאמור בפסק הדין הארוך והמנומק שקיבל את ערעור המדינה".

"כעת", מוסיפים עורכי הדין, "בדחותו את הערעור על עונש המאסר העביר בית המשפט המחוזי מסר חד וברור לפיו יידע כל מפקד שניצול רום הדרגה והמעמד לצורך מעשים אסורים במקום העבודה גורם לפגיעה חמורה בכבוד האד ובשוויון הזדמנויות  במקום העבודה, כמו גם למעילה באמון הציבור בטוהר המידות של המשטרה - ודינו מאסר מאחורי סורג ובריח".  

 

ערעור ניסו שחם מאסר בפועל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד