כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פרק א': הסכנות במים

צפו: "הרוב המוחלט של הטביעות בכנרת שנגמרו לא עלינו בטרגדיה"

עם היציאה לחופשת בין הזמנים, התלווה כתב 'בחדרי' לסיור בסירת השיטור הימי, עם מפקד יחידת השיטור בכנרת • על המטיילים הרבים, הסכנה ברחיצה בחופים שאינם מוכרזים ועל הכנרת שהתרוקנה מאנשים בגל הראשון של נגיף הקורונה ומתמלאת כעת עד אפס מקום • צפו בכתבה 

צפו: "הרוב המוחלט של הטביעות בכנרת שנגמרו לא עלינו בטרגדיה"
רב פקד וליד עותמאן צילום: בחדרי חרדים

לקראת חופשת בין הזמנים, בה אנו נמצאים, התלווה כתב 'בחדרי חרדים', לסיור מיוחד בסירת השיטור הימי, לצד מפקד יחידת השיטור בכנרת רב פקד וליד עותמאן, שסיפר על המטיילים הרבים, הסכנה הטמונה ברחיצה בחופים שאינם מוכרזים ועל הכנרת שהתרוקנה מאנשים בגל הראשון של נגיף הקורונה ומתמלאת כעת עד אפס מקום. 

"נערכנו לכמות גדולה של מטיילים בחופים עם היציאה לחופשת בין הזמנים, מאחר שאנשים לא יכולים לטוס לחו"ל, מספר לנו רב פקד וליד עותמאן. הוא מתאר כי הכנרת שמהתלאה במים, הפכה לאטרקציה תיירותית מובילה. "תגברנו את הכוחות בכנרת, הן במים והן בחופים עצמם", הוא מעדכן.

באשר לרחצה בחופים שאינם מוכרזים מוסיף רב פקד וליד עותמאן:" לצערי הגדול, הרוב, אם לא הרוב המוחלט של הטביעות בכנרת שנגמרו לא עלינו בטרגדיה, התרחשו בחופים שאינם מוכרזים. בכאלו מצבים, לוקח זמן רב לכוחות ההצלה להגיע, ומדובר בזמן יקר שעלול עלות בחיי אדם". 

תודה מיוחדת לדוברת מחוז צפון במשטרה לאה לשם, ולמפקד השיטור הימי בכנרת רב פקד וליד עותמאן על סיועם הרב בהכנת הכתבה.

בין הזמנים כנרת השיטור העירוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד