ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הגבלות הקורונה

המשטרה עצרה חתונה במודיעין עילית. צפו

חתונהה שנערכה הערב בשטח פתוח במודיעין עילית, על פי הנהלים של משרד הבריאות, נעצרה לזמן מה, כאשר שוטרים שהגיעו למקום הורו לפזר את האירוע. בתיעוד שהגיע ל'בחדרי' נראה אחד השוטרים מורה לרשום זימון לשימוע לבעל המקום. בסופו של דבר החתונה קיבלה אישור עד לשעה 22:15

המשטרה עצרה חתונה במודיעין עילית. צפו
כלה בחתונתה. אילוסטרציה צילום: שלומי כהן, פלאש 90

בצל משבר הקורונה וההגבלות שהוטלו על קיום אירועים בכלל ועל חתונות בפרט, משפחות רבות נאלצות לקיים את שמחת החתונה בשטחים פתוחים ובתנאי ריחוק במטרה שלא לעבור על ההנחיות. הדבר גרם לתופעות יצירתיות שפותחו במיוחד עבור אותן חתונות.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראים שוטרים עוצרים חתונה שהתקיימה הערב (שני) בשטח פתוח ברחוב אביי ורבא במודיעין עילית. "אני רואה נשים בוכות פה בגלל שעצרתם את האירוע, למרות שהחתונה התקיימה בצמצום", נשמע אחד המשתתפים אומר לקצין המשטרה.

כמה ממשתתפי החתונה במודיעין עילית ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', טוענים כי האירוע התנהל על פי כל הנחיות משרד הבריאות. אך הדבר לטענתם לא מנע מהשוטרים לעצור את החתונה. בינתיים בהתערבות עסקנים אושרה החתונה להימשך עד לשעה 22:15.

כך או כך, נראה כי תופעת החתונות הפיראטיות תימשך כל עוד הנושא לא יוסדר בצו תקנות שעת חירום, ואיתה גם עוגמת הנפש של זוגות שיאלצו להפסיק לפתע את היום השמח בחייהם.

מודיעין עילית חתונה חרדית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד