ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תפנית בדרמה

נחמן אנשין שרצח את בתו לפני עשור ונמלט לחו"ל - נתפס בנתב"ג

תושב מאה שערים שהואשם ברצח בתו בת העשרה חודשים, הצליח להימלט מהארץ, בזמן שהיה בחופשה מאשפוז בבית החולים איתנים - שב לארץ בשבוע שעבר ונתפס • כעת, בית המשפט החליט להשיבו לאשפוז כפוי עד להחלטת הפרקליטות האם להגיש נגדו כתב אישום בעקבות הבריחה

נחמן אנשין שרצח את בתו לפני עשור ונמלט לחו"ל - נתפס בנתב"ג
אנשין בשחזור הרצח צילום: דוברות המשטרה

שמונה חודשים לאחר שהצליח להימלט מהארץ בזמן שהיה בחופשה מאשפוזו בבית החולים איתנים, נחמן אנשין, תושב מאה שערים, שלפני עשור הואשם ברצח בתו בת העשרה חודשים, נתפס בשבוע שעבר בנתב"ג בעת ששב לארץ.

נזכיר, כי למרות כתב האישום החמור שהוגש נגדו, בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את חוות הדעת פסיכיאטרית שהוגשה בפניו וקבע כי הוא לא היה אחראי למעשיו בזמן הרצח. בעקבות כך, אנשין נשלח לאשפוז כפוי בבית החולים איתנים הסמוך לירושלים, ממנו כאמור הצליח להימלט בזמן חופשה.

על פי כתב האישום שהוגש נגד נחמן אנשין לבית המשפט המחוזי בירושלים שבועיים לאחר הרצח, באותו יום, אנשין חזר לביתו והתנהג בצורה שאינה הולמת. אשתו המפוחדת התקשרה להוריו, שהבטיחו כי יגיעו במהרה. בשלב הזה, נחמן איים שייצא לרחוב ויצעק שהוא המשיח, מה שיגרום לאשתו מבוכה רבה. בעקבות כך, יצאה אשתו למרפסת הדירה וזעקה לעזרה. בתגובה, נעל אותה אנשין במרפסת, ורק לאחר תחנונים אפשר לה לחזור לדירה. כששבה למקום, המשיך להתנהג כלפיה בצורה לא הולמת, ואז ברחה האישה מהדירה כשבידיה בתה בת ה-,3 מנישואים קודמים.

כותרת עיתון מעריב מאז

אנשין ניסה לעצור אותה במנוסתה, אך משעלה בידה לצאת מהדירה, הוא נעל אחריה את הדלת. רעייתו של אנשין יצאה לרחוב והתחילה לצעוק לעבר העוברים והשבים: "בעלי השתגע יש ילדה בדירה. הוא יעשה לה משהו". בשלב זה, על פי כתב האישום, נעל אנשין את דלת המרפסת, נטל את בתו בת השמונה חודשים והחל לפסוע כשהיא בידיו. כשביקשו השכנים שיוציא את התינוקת מהדירה, הוא אמר להם: "היא בידיים שלי שחוטה כמו תרנגולת".

מתנדב משמר אזרחי שהיה במקום שוחח עמו מעבר לדלת, וביקש ממנו שיוציא את הילדה. בתגובה, צעק אנשין כי "הילדה כבר מתה". באותה עת, על פי כתב האישום, נשמע בכייה של התינוקת מהדירה. אנשין סיפר בחקירתו כיצד גרם למותה של בתו, אך אנו מעדיפים שלא להביא את התיאור המצמרר. לאחר שכוחות משטרה פרצו למקום, הביע אנשין את תמיהתו בפני השוטרים. "מה אתם עושים פה? מה אתם רוצים ממני?", שאל את השוטרים שערכו חיפוש בביתו. הוא טען בקור רוח כי לא עשה לתינוקת דבר, וכי היא ישנה. אולם, לאחר חיפוש קצר נמצאה גופתה של הילדה עטופה בשמיכה.

 

רצח מחריד מאה שערים הימלטות מהארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד