כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מרדף מסוכן

לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, נמלט והתנגש בניידת משטרה

בתוף מרדף, הצליחו שוטרי אגף התנועה לעצור צעיר שנמלט בניגוד לכיוון התנועה ופגע בניידת משטרה | הצעיר, בן 18 בלבד תושב רמלה נעצר והובא לבית המשפט

לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, נמלט והתנגש בניידת משטרה
הרכב בו נהג צילום: דוברות המשטרה

צעיר בן 18 תושב העיר רמלה שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם ונהג תחת השפעת אלכוהול, נתפס על ידי שוטרי אגף התנועה לאחר מרדף בכביש 431 בתום מרדף מסוכן.

במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש, נקלט רכב שנסע במהירות חריגה מהמותר. לבקשת השוטרת לעצור, החל הנהג במנוסה על כביש 431 לכיוון ראשון לציון תוך שהוא אינו נשמע להוראות, חוצה מספר צמתים באור אדום ומסכן את עצמו וייתר הנהגים.

במהלך ניסיון ההימלטות ונהיגתו הפרועה ברחבי העיר ראשל"צ, נסע הנהג בניגוד לתנועה, התנגש בעמוד ואף פגע קלות בניידת המשטרה. בשלב זה כוחות נוספים ממשטרת תחנת ראשל"צ שהגיעו לסייע, הצליחו ביחד עם שוטרי אגף התנועה לעצור את הנהג הנמלט באזור כביש 4 מחלף יבנה.

כאמור, עקב ריח של אלכוהול שעלה מפיו של הצעיר, בוצעה בדיקת ינשוף שהצביעה כי הוא בהשפעת אלכוהול בכמות 233 מ"ג (כמעט פי 6 מהמותר) ובנוסף, אינו מחזיק ברישיון נהיגה כלל. החשוד נעצר לחקירה ורכבו הושבת ל-30 ימים. בתום החקירה הוא הובא בפני בית המשפט  שהחליט להשאירו במעצר בית עד לדיון הבא בעינינו.

"נהג המחליט שלא להישמע להוראות השוטרים ומנסה להימלט, מחמיר את מצבו ומסכן את ייתר משתמשי הדרך באופן ממשי, אנו פועלים באפס סובלנות כלפי מפרי החוק וממצים עימם את מלוא חומרת הדין", נמסר מהמשטרה

נהיגה בשכרות נהיגה ללא רישיון מרדף משטרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד