ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
מוטב מאוחר

גמזו מתנצל על דבריו נגד שר התורה "מצר על אי ההבנה"

אחרי שעורר סערה כשביקר את הוראתו של הגר"ח קנייבסקי לבחורי הישיבות שלא להיבדק לקורונה, הפרופ' רוני גמזו מתנצל על דבריו. "מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה של הרב קנייבסקי שלא להיבדק"

גמזו מתנצל על דבריו נגד שר התורה "מצר על אי ההבנה"
גמזו בביקור אצל שר התורה צילום: באדיבות המצלם

לאחר שעורר סערה בדברים שאמר נגד שר התורה הגר"ח קנייבסקי שהורה על בחורי הישיבה שלא להיבדק, משגר היום הפרויקטור, רפופ' רוני גמזו מכתב בו הוא מתנצל על דבריו.

פרופ' גמזו: "ההודעה של הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי"

"מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה של הרב קנייבסקי שלא להיבדק, אלא מדובר בהחלטה שניתנה על דעת מס’ רבנים ביחס למקרים נקודתיים בקרב בני ישיבות השוהים בקפסולות סגורות לאחר שעשו בדיקת קורונה, ובהתאם לנהלים שנקבעו מראש" מסביר פרופ' גמזו במכתבו.

"לפיכך", מבהיר גמזו, "אני מצר על אי ההבנה בעקבות הפרסום המוטעה בשם הרב קנייבסקי, אותו אני מכבד ומוקיר, וחוזר בי מדבריי".

עוד מסר הפרויקטור רוני גמזו, "ברצוני להדגיש כי אני מייחס חשיבות רבה לבדיקות ולכן אני חוזר ומבקש אל תזלזלו. לכו להיבדק כדי שיחד נוכל לעצור את התחלואה. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

כזכור, בביקור שערך בשבוע שעבר פרופ' גמזו בביתר עילית הוא התייחס להוראתו של הגר"ח קנייבסקי לבחורי הישיבות שלא להיבדק לקורונה ואמר: "ההודעה של הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי בהמשך ההידבקות".

"אני מבין את מורכבות המצב" אמר גמזו, "אך קובע כעת באופן חד משמעי- ללא הגברת האכיפה ועידוד בדיקות, נידרש לקבל החלטות מורכבות שעלולות להסתכם גם בסגר מלא".

עוד אמר גמזו בעיר ביתר כי "הסירוב העקבי לשיתוף פעולה מצד חלק מהערים האדומות עלול לגרור התפרצות תחלואה קשה ביותר. כיום 28% מהתחלואה הכללית היא בחברה הערבית כשהחברה החרדית מהווה 22% מסך התחלואה בישראל. עלייה משמעותית בהיקפי התחלואה תדרוש מאיתנו לנקוט בצעדים חריפים גם ברמה הארצית".

קורונה רוני גמזו הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד