כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
משרד הבריאות מאשר

לפחות 20 חולי קורונה נטלו חלק במחאה בבלפור

משרד הבריאות מפריך את הטענה כי במחאות נגד נתניהו בבלפור אין הדבקה ומפרסם נתון מדאיג לפיו לפחות 20 חולי קורונה מאומתים נטלו חלק במהלך המחאות האחרונות נגד ראש הממשלה. כעת קיים חשש כי הדביקו משתתפים אחרים

לפחות 20 חולי קורונה נטלו חלק במחאה בבלפור
המחאה בבלפור צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סוגיית ההפגנות מול מעון ראש ההמשלה בצל התפרצות נגיף הקורונה ממשיכה לעורר סערה, כשעד עתה טענו אנשי השמאל כי אין כלל נתונים על אזרחים שנטלו חלק בהפגנות ונדבקו.

כעת, על פי דיווח הבוקר ב'כאן', במשרד הבריאות מאשרים באופן רשמי כי במהלך ההפגנות בחודשים האחרונים השתתפו חולי קורונה מאומתים ואף קיים חשש כי הדביקו אחרים.

על פי הדיווח ב'רשת ב', לפחות 20 חולי קורונה השתתפו במחאות במהלך חודש האחרון, ולא פחות מ-55 נדבקים לקחו חלק בהפגנות רק בשלושת החודשים האחרונים.

מדובר בנתונים חלקיים בלבד, כך על פי הדיווח, שהתקבלו לאחר שהשבוע נטען שלוועדת הקורונה בכנסת נמסר נתון לפיו אין חולים כלל בהפגנות.

סגן שר הבריאות יואב קיש מהליכוד פנה לגורמי המקצוע במשרד בעקבות הנתונים וביקש לברר האם המספרים אכן נכונים. ב'כאן' חדשות דווח, כי לאחר בדיקה התברר שאכן שהו חולי קורונה במחאות. לדברי סגן השר: "אי אפשר לדעת אם החולים נדבקו בהפגנה עצמה או אם הדביקו אחרים במהלכה". 

 

קורונה הפגנות בלפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד