כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
קרוב מתמיד

תמיכת הימין בבנט לראשות הממשלה מתחזקת

סקרים סקרים עלינו נופלים. לאור ההודעה של 'ימינה' אמש כי בנט הוא המועמד לראשות הממשלה בבחירות הבאות, נבדקה רמת התמיכה בקרב מצביעי הימין. מהסקר עולה כי בנט לא רחוק מכיבוש מעון ראש הממשלה

תמיכת הימין בבנט לראשות הממשלה מתחזקת
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: דוד כהן/יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד ברחבי העולם עסקים נסגרים ופוליטיקאים מאבדים את מקומם בעקבות הקורונה, יש אחד שרק מרוויח וצובר תאוצה מרגע לרגע - יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט שבשעות אלו מחלים בבית חולים מניתוח שעבר בעקבות פריצת דיסק. 

בנט שהתחיל את הקורונה עם מספר חד ספרתי של מנדטים, צבר תאוצה לאט לאט ומאיים באופן ממשי על ראש הממשלה בנימין נתניהו. בנט, שממוצע המנדטים בסקרים של המפלגה שהוא עומד בראשותה עומד על 23, מתקרב יותר ויותר אל הבית הנכסף ברחוב בלפור בירושלים.

מסקר מכון 'דיירקט פולס' שהתפרסם הערב (שני) ב'חדשות 12', נראה כי בנט מייצב את מקומו כאלטרנטיבה לנתניהו ודוחק על הדרך את האחרים.

מהסקר עולה כי בקרב מצביעי הימין, 37% יתמכו בבנט לראשות הממשלה מול 45% לנתניהו. 11% מהימין לא יבחרו באף אחד מהם / אחר.

‏במכון הסקרים מסבירים כי "התמיכה הגבוהה שמקבל בנט בכלל המדגם מגיעה בעיקר מבוחרי המרכז, כשאלו רואים בבנט את האמצעי להפלת נתניהו, אולם לא באמת יתמכו בו בבחירות".

לדבריהם, "החיבוק של בנט מצד המרכז עלול להיות מסוכן מבחינתו. הבייס הימני עלול לנטוש אותו ברגע המכריע - אם יזהה שיתוף כוחות שכל תכליתן הוא הפלת נתניהו".

מכון הסקרים דיירקט פולס נפתלי בנט בנימין נתניהו בחירות לראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד