כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הנסיבות נחקרות

סמוך לבני ברק: צעירה נדרסה על ידי אופנוע, מצבה קשה

בת ה-24 שנפצעה בתאונה פונתה לבית החולים שיבא תל השומר כשמצבה מוגדר קשה אך יציב | בוחני תנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה | חובש מד"א סיפר: "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים"

סמוך לבני ברק: צעירה נדרסה על ידי אופנוע, מצבה קשה
זירת התאונה צילום: דוברות מד"א

הולכת רגל כבת 24 נפצעה הערב (מוצ"ש) באורח קשה בתנאונת בדרכים שהתרחשה הערב בדרך אם המושבות בגבול הערים בני ברק ופתח תקווה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לצעירה טיפול רפואי ראשוני והיא פונתה כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים שיבא בתל השומר.

"כשהגענו למקום ראינו על הכביש צעיר כבת 24 בהכרה, היא הייתה כאובה מאוד וסבלה מחבלה רב מערכתית",  סיפר חובש מד"א נתי ימין שהגיע רכוב על אופנוע, "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה ויציב."

בוחני תנועה של המשטרה, הגיעו לזירת התאונה ובוחנים את נסיבותיה. יצוין, כי בדרך אם המושבות הסמוכה לבני ברק, התרחשו מספר תאונות בשנים האחרונות, חלקן התבררו כקטלניות.

אריאל אנגלרד חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות הולכת רגל שנפגעה מאופנוע. הענקתי סיוע ראשוני להולכת הרגל שסבלה מפגיעה רב מערכתית. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה".

 

תאונת דרכים אופנוע פצועה קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד