ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בוקר קטלני

בתוך שעה: רכבת התנגשה ברכב בשרון; קשישה נדרסה למוות בנתניה

בשתי תאונות דרכים קטלניות שהתרחשו הבוקר בחוף השרון ובנתניה נהרגו שני אדם | גבר כבן 40 מצא את מותו אחרי שרכבת התנגשה ברכבו, ואשה נוספת כבת 70 נדרסה על ידי משאית בעת שחצתה את הכביש ונהרגה

בתוך שעה: רכבת התנגשה ברכב בשרון; קשישה נדרסה למוות בנתניה
זירת ההתנגשות ברכבת צילום: דוברות מד"א

אדם בשנות ה-40 לחייו נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים קטלנית, לאחר שרכבת התנגשה ברכבו באזור המועצה האזורית חוף השרון סמוך לתחנת הרכבת חוות רונית. פראמדיקית של מד"א שהגיעו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

חוקרי תאונות דרכים של המשטרה הגיעו לזירה ובודקים כיצד הגיע הנהג לפסי הרכבת ומדוע לא הצליח להימלט עוד בטרם היא חלפה. לוחמי כיבוי האש פעלו במקום במטרה לחלץ את גופת ההרוג.

ממד"א נמסר כי בשעה 07:40 התקבל דיווח במוקד הארגון על רכב שנפגע מרכבת במפגש מסילה במועצה אזורית חוף השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נהג הרכב הפרטי, גבר בן 43 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פראמדיקית מד"א שובל גולן וחובש רפואת חירום אבי דהרי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי עם פגיעה קשות מאוד בסמוך למסילה. נהג הרכב, גבר בן 43 שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד.

לדבריהם: "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

מרכבת ישראל נמסר כי רכב שפרץ בניגוד להנחיות לשטח מפגש הכביש מסילה הסמוך לשפיים, לאחר הפעלת כל אמצעי האזהרה וירידת המחסום, נפגע מרכבת חולפת וכי אין נפגעים מבין נוסעי הרכבת.

בהתאם להנחיות המשטרה, הופסקה באופן זמני תנועת הרכבות בין הרצליה ונתניה. רכבות מצפון תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בנתניה, ומדרום בהרצליה.

בתוך כך, אשה כבת 70 נהרגה סמוך לשוק ברחוב שובם בנתניה. היא נדרסה ממשאית בית שחצתה את הכביש. נסיבות התאונה נחקרות על ידי המשטרה.

"מדובר בהולכת רגל שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת משאית", שי סיפר רומנו, חובש איחוד הצלה שהגיע לזירה, "ביצעתי בה פעולות החיאה בסיוע חובשים נוספים בנסיון להציל את חייה אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה בזירת התאונה".

תאונת דרכים רכבת נתניה משאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד