כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
האולם נסגר בצו מנהלי

השוטרים איתרו חתונה רבת משתתפים בבני ברק

למשטרה דווח אתמול על חתונה רבת משתתפים שהתקיימה באולמי הדקל בבני ברק | שוטרים שהגיעו למקום פיזרו את החתונה, וקצין משטרה הוציא למקום צו מסגירה מנהלי למשך 7 ימים | הורים לחתנים וכלות זועמים: ה"ממשלה מתרשלת בטיפול בסוגיה"

השוטרים איתרו חתונה רבת משתתפים בבני ברק
חתונה בשטח פתוח צילום: שוקי לרר

המשטרה פשטה אתמול (ראשון) על אולמי הדקל בבני ברק, שם התקיימה חתונה המונית בניגוד להנחיות. בעקבות כך, הוצא למקום צו סגירה מנהלי לשבעה ימים לאחר שבעל האולם זומן לשימוע.

ממשטרת ישראל נמסר כי שוטרי מרחב דן ערכו אמש ביקורת באולם שמחות בבני ברק, עם קבלת דיווח בדבר חתונה רבת משתתפים המתקיימת במקום.

"בתוך כך", נמסר מהמשטרה, "השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בכ-100 משתתפים ולפיכך הפסיקו את האירוע וזימנו את בעלי המקום לשימוע".

בתום שימוע נסגר האולם על ידי קצין אגף המבצעים של מרחב דן בצו מנהלי ל- 7 ימים, לצד רישום קנסות בסך 5,000 שח לבעל השמחה ובעל המקום.

יצוין, כי תופעת החתונות הפיראטיות נמשכת כל העת, מאחר וטרם הושג מתווה מוסכם לקיום חתונות. הורים רבים לחתנים וכלות זועמים על התנהלות הממשלה בכל הנוגע לטיפול בסוגיה.

ההורים, שחלקם לא יודעים כיצד יקיימו את חתונת ילדיהם, ימים בודדים לפני התאריך המתוכנן, דורשים למצוא מתווה שיאפשר לקיים את החתונות תוך הקפדה על ההנחיות, אך בצורה מכובדת.

"הממשלה מתרשלת", אומר אחד מהם ל'בחדרי חרדים', "השרים עוסקים בפוליטיקות קטנות אך נמנעים מלעסוק בסוגיה כה חשובה".

קורונה אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד