י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרסום ראשון • מתיחות באגודה

פרוש ואייכלר נגד ליצמן: דורשים דיון דחוף בחלוקת התפקידים

התפטרותו של השר יצחק כהן מתפקיד שר השיכון מחזירה את הקרב על התפקידים בתוך 'אגודת ישראל', סגן השר מאיר פרוש וח"כ ישראל אייכלר דורשים דיון דחוף על חלוקת התפקידים כדי להשאיר את התפקיד בידי 'אגודת ישראל' | כל הפרטים בפרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

פרוש ואייכלר נגד ליצמן: דורשים דיון דחוף בחלוקת התפקידים
חברי הכנסת של אגודת ישראל צילום: משה גולדשטיין

חלוקת התפקידים ביהדות התורה שעוררה סערה פוליטית פנימית עם גיבוש הקואליציה, נשכחה מעט עם המשך כהונת הממשלה. כעת עם התפטרותו המפתיעה של יצחק כהן מתפקיד שר השיכון, הקרבות חוזרים לאגודת ישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערב (חמישי) שיגרו סגן השר מאיר פרוש וחבר הכנסת ישראל אייכלר מכתב אל ראשי אגודת ישראל בדרישה לדון על חלוקת התפקידים לאור התפטרותו של יצחק כהן מתפקיד השר ובעקבות כך שליצמן לא צפוי לחזור לתפקיד.

"במסגרת ההסכם הקואליציוני שנחתם עם הליכוד לכנסת ה-23, קיבלה יהדות התורה ובחלוקה הפנימית אגודת ישראל, את תיק הבינוי והשיכון", כתבו פרוש ואייכלר במכתב, "אין ספק שזאת החלטה חשובה ונכונה, היות ואחת הבעיות המרכזיות של הציבור החרדי שהוא קופח במשך שנים רבות בתחום הדיור".

במכתב הם כותבים כי "לפני כשבועיים מונה לתפקיד סגן שר האוצר הרב יצחק כהן מסיעת ש״ס. הערב הרב כהן הודיע על התפטרותו מתפקידו כשר השיכון".

פרוש ואייכלר לפתוח דיון בנושא: "אנו רואים לנכון לבקש דיון פנימי ומיידי בנושא חלוקת התפקידים שאגודת ישראל קיבלה במסגרת ההסכם הקואליציוני ככלים לסייע ולשרת את כלל הציבור ואת ציבור בוחרינו בפרט".

בפעם הקודמת ליצמן לא תיאם עם חבריו לסיעה את התפטרותו ואת המינוי של כהן לתפקיד על חשבון המכסה שלהם, כעת מתעקשים פרוש ואייכלר לקיים דיון, והם דורשים דיון מיידי על חלוקת התפקידים כבר ביום ראשון הקרוב.

יעקב ליצמן מאיר פרוש ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד