י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עד כאן

ליצמן החליט: לא חוזר לכהן כחבר קבינט הקורונה

ח"כ יעקב ליצמן אמנם הבטיח כי לעולם לא עוד, אך בכל זאת הושבע בשבוע שעבר לתפקיד שר השיכון בשנית. אולם לליצמן יש בכל זאת גבולות ומבהיר כי לא ישוב לכהן כחבר קבינט הקורונה

ליצמן החליט: לא חוזר לכהן כחבר קבינט הקורונה
יעקב ליצמן צילום: דוד כהן, פלאש 90

השר יעקב ליצמן שחזר בשבוע שעבר לכהן כשר בממשלה, החליט שלא לחזור לכהן כחבר קבינט הקורונה, כשהוא משאיר את יו"ר ש"ס אריה דרעי כנציג החרדי היחיד בהליך קבלת ההחלטות הנוגעות לקורונה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כזכור, השר יעקב ליצמן כיהן כחבר בפורום קבלת ההחלטות בעת שכיהן כשר הבריאות, לאחר הרכבת הממשלה והרכבת קבינט הקורונה, ליצמן לא שולב תחילה בקבינט.

בתגובה, ליצמן נטש את ישיבת הממשלה והביע זעם שלא מונה לחבר בקבינט, לאחר מספר ימים נכנע ראש הממשלה וצירף את ליצמן לצד השרה מירב כהן מ'כחול לבן' כחברים בקבינט הקורונה.

בחודש אלול הודיע ליצמן על התפטרותו מהממשלה בעקבות ההחלטה להטיל סגר בחודש תשרי, כשבמהלך החודשים האחרונים הוא התלונן בשיחות הסגורות כי ראש הממשלה חדל מלעדכן אותו בעניינים הנוגעים לציבור החרדי.

כפי שדיווחנו ב'בחדרי חרדים', בחודש האחרון התלוננו ח"כים ב'יהדות התורה' בישיבות הסיעה כי על ראש הממשלה בנימין נתניהו לערב את הנציגים החרדים, כשהם מעלים טענה כי אסור מבחינתם להשאיר את כל הזירה החרדית בהליך קבלת ההחלטות רק בידיים של השר אריה דרעי.

יעקב ליצמן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד